ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

27/3/17

Απάντηση Βασίλη Νουλέζα Δικηγόρου στο νέο λιβελογράφημα του Λευτέρη Ρήνου....Ποια τα αίτια της σφοδρής αντιπαράθεσης?.

Είναι αξιόποινη και ποινικά κολάσιμη η οποιαδήποτε αναφορά περί δήθεν εγκληματικής οργάνωσης στην Ε.ΣΥ που είναι πολιτικός φορέας με εγκεκριμένο καταστατικό.....
,άλλωστε δεν στοιχειοθετείται ουδόλως υποκειμενικά και αντικειμενικά το αδίκημα τού άρθρου 187ΠΚ,πού προφανώς δεν κατανοεί και δεν έχει μελετήσει ο συντάκτης.
Σύμφωνα με το άρθρο 187ΠΚ για την διάπραξη του κακουργήματος της εγκληματικής οργάνωσης προς διάπραξη ειδικών.μορφών κακουργημάτων απαιτείται συγκρότηση δομημένης και με διαρκή δράση ομάδας από τρία η περισσότερα άτομα η ένταξη κάποιου ως μέλους σε μια τέτοια ομάδα.
Συγκρότηση εγκληματικής οργάνωσης είναι η καθοδηγητική και κατευθυντήρια συμβολή στην δημιουργία της.
Αλήθεια ποιο κακούργημα διαπράττει η Ε.ΣΥ.?
Με ποιο δικαίωμα υβρίζει χυδαία χιλιάδες ανθρώπους μέλη αυτού του νεότευκτου πολιτικού οργανισμού?
Γιατί δεν αναμένει την κρίση της Δικαιοσύνης?
Ποια είναι τα πραγματικά κίνητρα αυτού του ανθρώπου που εμφανίζεται και αυτοπροσδιορίζεται ως "ερευνητής" και αυτόκλητος Εισαγγελέας με υποκειμενικές γνώμες συμπεράσματα αυθαίρετα η εκτιμήσεις που δεν αποδεικνύει με αδιάσειστα στοιχεία και είναι αμφιβόλου εγκυρότητας και αξιοπιστίας?
Ποια είναι η αληθινή επιδίωξη και στόχευση αυτού του εμπαθούς και εμμονικού με την υπόθεση αυτή ατόμου να συντρίψει με απερίγραπτη εκδικητικότητα και μίσος τον Αρτ.Σώρρα που υπερασπίζομαι?
Τι σχέση αλήθεια έχει με τις μετοχές της Τράπεζας της Ανατολής?
Θεωρεί η άποψη του είναι έγκυρη και αξιόπιστη?
Γιατί αλληλογραφεί με τις αρχές των ΗΠΑ?
Έχει έννομο συμφέρον από την έκβαση της υπόθεσης και ενδεχομένως ανεκπλήρωτες προσδοκίες?
ΔΕΝ σέβεται ως οφείλει ακόμη και εμένα σαν υπερασπιστή συνήγορο ενός ανθρώπου που καταδικάσθηκε με αντικειμενικά αυστηρή ποινή ερήμην,χωρίς να ακουσθεί για μια πλημμεληματική πράξη.
Επιχειρεί ανήθικα να με πλήξει ώστε να μην κινηθώ νομικά εναντίον του για λογαριασμό τού εντολέα μου
Είναι αναπόφευκτη η προσφυγή εναντίον του στην τακτική Δικαιοσύνη με άμεση κατάθεση Αίτησης Ασφαλιστικών Μέτρων για λογαριασμό της Ε.ΣΥ.και Αρτέμη Σώρρα ,διότι στην προκείμενη περίπτωση πρέπει να διαταχθεί ασφαλιστικό μέτρο για την εξασφάλιση και διαφύλαξη ενός δικαιώματος που σχετίζεται με την προσωπικότητα ,ώστε να ληφθούν συντηρητικά μέτρα προσωρινής προστασίας
Ο κ. Ρήνος αδίστακτα χωρίς καμία περιστολή στρέφεται κατά δικαίων και αδίκων και στοχεύει ακόμη και εναντίον μου με την επίκληση δήθεν πληθώρας πληροφοριών για εμένα
Απολαμβάνει μιας ιδιότυπης φιλοξενίας ορισμένων ΜΜΕ και έχει αναλάβει σχεδόν εργολαβικά την υπόθεση Σώρρα.
Τον προκαλώ να τις δημοσιεύσει αυτές τις"πληροφορίες" ώστε να στοιχειοθετείται καλύτερα το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης δια του τύπου που τελείται κατ'εξακολούθηση και σε βάρος μου πλέον
Φαίνεται έχει τελικά ειδίκευση και ικανότητα σε αυτό.
Τον προκαλώ να δείξει πώς βιοπορίζεται
Αν υποβάλλει φορολογική δήλωση
Εγώ όμως του υπενθυμίζω που σπούδασα σε τρία διαφορετικά Πανεπιστήμια Γερμανίας,Ιταλίας και Ελλάδας νομικά μιλώ άπταιστα τρεις ξένες γλώσσες ,κουράστηκα να φθάσω αυτόφωτος εδώ μελετώ ατελείωτες ώρες,λειτουργώ με αρχές ταπεινοφροσύνη ειλικρίνεια και αξίες,δεν μετέρχομαι τέτοιες βρώμικες μεθόδους και αναγκαστικά θα τον αναχαιτίσω και θα τον εμποδίσω τον διαβεβαιώ να βλάψει με παράνομη και υπαίτια συμπεριφορά την τιμή και προσωπικότητα μου με κάθε νόμιμο μέσο ,ώστε να προστατευτώ από την αμετροέπεια και χυδαιότητα αυτή.
Άλλωστε δεν έχω να φοβηθώ κάτι,έχω λευκό ποινικό μητρώο ασκώ ευόρκως από τον Μάρτιο 1998 το δικηγορικό λειτούργημα.
Χωρίς καμία πειθαρχική η ποινική τιμωρία.
Εδώ συμβαίνει το εξής.
Ο αυτοαναγορευθείς κριτής και σχολιαστής ειδήμων των πάντων κ. Ρήνος (όλα τα σφάζω και μαχαιρώνω) βάζει οποιονδήποτε στο στόμα του ,λησμονώντας ότι δεν ανήκουμε στην ίδια συνομοταξία και κατηγορία .
Σε ότι αφορά δε κείμενο μου που είχε δημοσιευτεί παλαιότερα στο διαδίκτυο,μάλλον παρασυρθείς με κεκτημένη ταχύτητα δηλώνω ότι με προσεκτικότερη και πιο ενδελεχή σε βάθος μελέτη και σύγκριση στοιχείων αναθεώρησα πλήρως την γνώμη μου για την Ε.ΣΥ και την δράση της .και άραγε δεν εμμένω στην λαθεμένη άποψη αυτή ,που είχε σχηματισθεί κυρίως με βάση αναληθή όπως αποδείχθηκε δημοσιεύματα τού τύπου .
Τον προειδοποιώ να μην ασχοληθεί ξανά μαζί μου,όπως εγώ δεν έχω δικαίωμα και αρμοδιότητα να γνωματεύω για ασθένεια έτσι και αυτός δεν μπορεί να μιλά δημόσια για νομικά η δικαστικά θέματα
Είμαι συνήγορος υπεράσπισης του κ. Σώρρα στην υπόθεση εξελισσόμενης αντιδικίας του με τον κ. Φ.Λεπίδα,με τον οποίον συμμαχεί και συμπορεύεται εσχάτως ,πράττω ευσυνείδητα το ιερό καθήκον μου και δεν θα αδειοδοτηθώ από κανέναν.
Σήμερα λοιπόν πιστεύω ότι δεν πρόκειται για εξόφθαλμη απάτη και γνωρίζω εξ ιδίας αντιλήψεως ότι ο εντολέας μου έχει σημαντικά στοιχεία για τα διεθνή ομόλογα που είναι κατατεθειμένα σε καταπιστευματικό λογαριασμό
ΔΕΝ νομιμοποιώ τον κ Ρήνο που δεν είναι Καθηγητής Χρηματοοικονομικών η ειδικευμένος Οικονομολόγος ως διαμορφωτή της κοινής γνώμης η συνομιλητή μου
Επαναλαμβάνω ότι ο εντολέας μου έχει εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη και πιστεύει στην αθωότητα του.
Αν καταβληθεί η πραγματική οφειλή υπάρχει απόσβεση ενοχής αν δε αποδειχθεί στο δευτεροβάθμιο Δικαστήριο ότι χωρίς δόλο προέβη σε συμψηφισμό,θα μπορούσε να υπάρξει ακόμη και απαλλακτική κρίση
Τα υπόλοιπα θα τα πούμε στα Δικαστήρια
Βασίλης Νουλέζας.
Δικηγόρος Δ.Σ Κατερίνης
Rechtsanawalt
Μέλος της Ένωσης Ελλήνων Ποινικολόγων

1 σχόλιο:

  1. Αδελφέ Βασίλη το δίκαιο ειναι μαζυ μας,και το ξέρουν,πέζουν τα ρέστα τους μπλοφάρουν στο φόβο,στο δίκαιο του δυνατού ,στην δυναμη που νομίζουν οτι εχουν,αλα ειναι γυμνή....
    Ως εγκληματική οργάνωση που μας λένε,αν ο αγώνας για την λευτεριά της πατρίδας μου ειναι έγκλημα ναι δεχωμε ειμαι εγκληματίας.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή