ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

27/3/17

ΔΗΛΩΣΗ ΒΑΣΙΛΗ ΝΟΥΛΕΖΑ:Διευκρινίζω ότι είμαι πληρεξούσιος συνήγορος υπεράσπισης του Αρτέμη Σώρρα στην ποινική του υπόθεση που εκκρεμεί στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πατρών...

Διευκρινίζω ότι είμαι πληρεξούσιος συνήγορος υπεράσπισης του Αρτέμη Σώρρα στην ποινική του υπόθεση που εκκρεμεί στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πατρών...

Άσκησα δια έγγραφης εξουσιοδοτήσεως Έφεση και Αίτηση Αναστολής ενώπιον του δευτεροβάθμιου δικαστηρίου.
Τίποτα περισσότερο.
Αυτό αποδεικνύεται με δικόγραφα.
Επίσης στην δίκη των Ασφαλιστικών Μέτρων εκπροσωπώ τον πολιτικό φορέα και την ΜΚΟ αλλά και τον εντολέα μου ,με την οποίαν ζητείται η λήψη προσωρινών μέτρων.
Σήμερα που κατατέθηκε νέο δικόγραφο Ασφαλιστικών Μέτρων στο Μονομελές
Πρωτοδικείου Πατρών με παραίτηση από το αρχικό ο αντίδικος δεν συναίνεσε να δικασθεί,έτσι η κ.Πρόεδρος όρισε δικάσιμο την 30.3.2017 και ώρα 12.30μμ
Εκεί ο φυγομαχήσας αλλά λαλίστατος στα ΜΜΕ κ. Λεπίδας θα αναμένουμε να δώσει εξηγήσεις.
Να αποδείξει τούς ισχυρισμούς του.
Δεν δίστασε, σήμερα στο δελτίο ειδήσεων του Alpha επειδή ασκώ ευόρκως και έντιμα το λειτούργημα μου, να με ταυτίσει και να με συνδέσει αυθαίρετα με τον πολιτικό φορέα και τα ομόλογα που δεν αποτελεί αντικείμενο της εντολής μου.
Σε ότι αφορά την Συνέντευξη τύπου που δόθηκε στο Caravel Hotel εκεί με την ιδιότητα του συνηγόρου υπεράσπισης εκλήθην αναφέρθηκα αποκλειστικά στο νομικό σκέλος της υπόθεσης στο Εφετείο Κακουργημάτων Πατρών.
Αναφέρθηκα στην αυστηρή ποινή πού κατά γενική εκτίμηση επιβλήθηκε. Είναι φανερή η προσπάθεια ηθικής εξόντωσης μου ,ώστε να εξαναγκασθώ να παραιτηθώ.
Βασίλης Δ. Νουλέζας
Δικηγόρος

1 σχόλιο: