ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

21/6/17

ΚΑΤΕΡΙΝΗ: Ο κυρ Λάκης έφυγε

Ήταν όλοι εκεί. Συνόδευσαν και τίμησαν με την παρουσία τους τον Απόστολο Καρκάνη δυο και τρεις γενιές οικοδόμων και μηχανικών, πλήθος κόσμου, το παλιό καλό ΠΑΣΟΚ και το εκσυγχρονιστικό, ο δήμαρχος Σάββας Χιονίδης και πρώην βουλευτές τόσο του ΠΑΣΟΚ όσοι και της Ν.Δ. Στον επικήδειο ο απέραντος Γιώργος Ράπτης, εύστοχος και συγκρουσιακός.

Λίγες μέρες πριν μπει στην εντατική, μου έλεγε με το γνωστό του χιούμορ και τον αυτοσαρκασμό, καλά είμαι θα ξεπροβοδίσω εγώ τον Κόκκορα (Γιώργο Δεληγιαννίδη) στον Άγιο Πέτρο και μετά βλέπουμε. Μια χαρά είμαι και δυο τρομάρες.
***
Δεν άφηνε να περάσει Συριζαίος απ’ το πεζοδρόμιο χωρίς να τον προβοκάρει με το γνωστό του τρόπο αστειευόμενος. Όσο για τους νεοδημοκράτες, ήταν το καθημερινό του χόμπι, πειραχτήρι εξ ορισμού.
***
Συγκεντρωσιάρχης του ΠΑΣΟΚ έδωσε την ψυχή του, χωρίς να πάρει ή να ζητήσει κάτι, κατασκεύασε δεκάδες εξέδρες πολιτικών ομιλιών, υπηρετώντας την τοπική Νομαρχιακή Επιτροπή σε δύσκολα χρόνια.
***
Η στήλη και οι συνεργάτες της «Ημερήσιας» και της «Τοπικής» εκφράζουν τη βαθιά τους λύπη προς τους οικείους. Στα παιδιά του που πρέπει να είναι περήφανα για τον εντιμότατο πατέρα τους και τη σύζυγό του Αργυρώ που με καμάρι έλεγε γι’αυτή κάθε φορά που διαφωνούσε με κάποιον, για κάποιο νομικό θέμα. Εμένα ρε θα μου μάθεις νομικά, πενήντα χρόνια με γυναίκα δικηγόρο κοιμάμαι. Αμίμητος.

Καλό κατευόδιο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου