ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

4/8/17

Δεν μπορείς να φανταστείς με ποια ηθοποιό είχε σχέση ο Λευτέρης Πανταζής!

Θα σου περνούσε ποτέ από το μυαλό να κάνεις προξενιό τον Λευτέρη Πανταζή και την Γκιζέλα Ντάλι;

Όχι φυσικά, αλλά από το μυαλό της ηθοποιού είχε περάσει και όπως αποκαλύπτει ο τραγουδιστής στο περιοδικό Λοιπόν εκείνη προσπάθησε να δελεάσει τον Λευτέρη Πανταζή με μια μπριζόλα για να εξελιχθεί η σχέση τους! «Βγαίναμε με την Γκιζέλα Ντάλι για ένα τετράμηνο.
Δεν ακούστηκε ποτέ, ήμουν πιτσιρικάς τότε, αυτή μου έκανε απαγωγή, όχι εγώ. Έμενε στην Κυψέλη απέναντι από τα δικαστήρια. Κάθε βράδυ μου έλεγε: «Θα πάμε να σου φτιάξω μια πολύ ωραία μπριζόλα, με μια ωραία σαλάτα…».

Κάποια στιγμή με πήγε, έφαγα τη μπριζόλα, έφαγα και τη σαλάτα… πήρα το μεζεδάκι μου. Ήταν πολύ όμορφη γυναίκα, αξιόλογη, την έβλεπα στις ταινίες και τη χάζευα», αναφέρει το τραγουδιστής κι εμείς αναρωτιόμαστε αν η μπριζόλα μπορεί να γεννήσει ερωτική διάθεση…

Πηγή: marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου