ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

18/11/17

ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για την WIND! Καταχρηστικές, εκβιαστικές και τσαμπουκαλίστικες πρακτικές! (ΕΓΓΡΑΦΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ)

Αγαπητέ κύριε/Αγαπητή κυρία

Πριν 20 μέρες έπεσα θύμα απάτης απο την wind, πιο συγκεκριμένα έλαβα λογαριασμό (καινούργια σύνδεση ,πρώτος λογαριασμός), ο οποίος περιείχε χρεώσεις σε κινητά ,σταθερα και πενταψήφια νούμερα ,τα οποια δεν αναγνωρίζω ούτε σαν αριθμούς ούτε γενικότερα ,διότι ποτέ δεν έγιναν κλήσεις απο τον αριθμό σταθερού μου, διότι απλά δεν είχα, ούτε εχω τηλεφωνική συσκευή σπίτι μου.


Οπως θα καταλάβετε και εσείς διαβάζοντας τον αναλυτικό λογαριασμό, οι υποτιθέμενες κλήσεις έγιναν απο τις 17-18/10/2017 ,εγώ χωρίς να ξέρω το πότε ενεργοποιήθηκε η τηλεφωνική γραμμή και μη μπορώντας να το διαπιστώσω,διότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΠΙΤΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, ξαφνικά βρέθηκα με χρεωμένο το αφμ μου με υπαιτιότητα της εταιρείας (μου αξιώνουν εκτός απο το εν λόγο ποσό εκτός παγίου, πέναλντι ακύρωσης σύμβασης 160,00,χωρίς να έχω παραβεί κανένα όρο της σύμβασης που υπέγραψα,εντελώς καταχρηστικά και εκβιαστικά).

Για την καλύτερη ενημέρωσή σας στην υπόθεσή μου ,παρακαλώ πολύ λάβετε υπόψην ότι 10/11/2017 επισκέφτηκα το κατάστημα (wind καλλιθέας ,Δαβάκη 68) στο οποίο έκανα την σύμβαση ,και υπέβαλα αίτημα ακύρωσης σύμβασης λόγω χρεώσεων εκτός παγίου (υπαιτιότητα της εταιρείας).

Κατά την διάρκεια της συνομιλίας μου με τον υπάλληλο της εταιρείας, μου ξεκαθάρισε με εκβιαστικό τρόπο,ότι είναι στην πολιτική της εταιρείας οτι αν δεν πληρώσω τις χρεώσεις, οι οποιες με οδήγησαν στην καταγγελία,δεν μπορει να γίνει η ακύρωση σύμβασης στην πράξη ….με μεγάλη μου έκπληξη απο αυτό που άκουσα (αφαιρούν δηλαδή το δικαίωμα στο πελάτη εκβιαστικά να ακυρώσει την (σύμβαση) ,η οποία τον προσβάλει).

Πάραυτα, ζήτησα απο τον υπάλληλο να προχωρήσει (όπως και έγινε) κανονικά την διαδικασία ακύρωσης σύμβασης με κάθε επιφύλαξη (αντίγραφο το οποίο έχω στα χέρια μου και στην διαθεσή σας ),και με την πιθανότητα να μην προχωρήσει η εταιρεία ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ στην λύση της σύμβασης να είναι ορατή ,βρίσκομαι σε ακόμα πιο δυσμενή θέση, εφόσον η εν λόγω εταιρεία θα συνεχίζει να με χρεώνει με πάγια,χωρίς την συγκαταθέσή μου.
Συμπληρωματικά στην ίδια αίτηση ζήτησα να γίνει αποχρέωση απο το αφμ μου των υπερχρεώσεων εκτός παγίου τις οποίες δεν αναγνωρίζω.

Παίρνοντας υπόψην όλα τα παραπάνω (με το αδιέξοδο και την απογοήτευση που καταλήγω) και την αδιαφορία τόσο του υπύθυνου του καταστήματος (wind Δαβάκη 68 Καλλιθέα ),όσο και της ίδιας της εταιρείας WIND.
Παρακαλώ πάρα πολύ όπως δημοσιεύσετε το παρών κείμενο στην σελίδα σας



Με τιμή

Apostolis Patsouras
Mechanical Enginnering

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου