ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

15/12/17

"Προσοχή στα χαρτιά που σας δίνουν όταν περνάτε ΚΤΕΟ - Να τα ελέγχετε γιατί..." - Απίστευτο περιστατικό αναγνώστριας

Την 18/9/2017 θέλησα να κανω τον περιοδικό έλεγχο ΚΤΕΟ...

   Πληρωσα με την υπ΄αριθμ. 91** Α**.   Κατά την παράδοση του αυτοκινήτου μου έδωσαν το δίπτυχο το οποιο παρέλαβα χωρίς να ελέγξω.  Κ Α Κ Ω Σ και μεγάλο μου λάθος. 

Σε χθεσινό τοχονομικό έλεγχο μου ζητήθηκε και το δελτίο τεχνικού ελέγχου.  Εδωσα λοιπον το δίπτυχο στον τροχονόμο ο οποίος μου είπε οτι δεν υπάεχει ανάλογο δελτίο τεχνικού ελέγχου αλλα επειδή είδε την ΑΠΥ θεώρησε ότι εγώ κάπου έχασα το δελτίο και με προέτρψε να απευθυνθω στο ΚΤΕΟ για έκδοση δελτίου.

Απευθύνθηκα λοιπον σήμερα στο KTEO AUTOVISION  παράρτημα Καστοριας όπου μου είπαν ότι πρέπει να ξαναπληρώσω διότι κατά τον έλεγχο διεπίστωσαν ελλείψεις στο αυτοκίνητό μου, εμένα μου είπαν μόνο να αλλάξω την άδεια κυκλοφορίας από Α4 σε πράσινο έντυπο, πράγμα που 'έκανα.
Και φυσικά εκτός του ότι δεν πρόκειται να ξαναπατήσω το πόδι μου στην συγκεκριμένη επιχείρηση καλώ και τις αρμόδιες αρχές να ελέγξουν την περίπτωσή μου.

Αναγνώστρια tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου