ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

21/2/18

ΛΑΡΙΣΑ: Πλήθος κόσμου στα εγκαίνια του ιατρείου της ψυχολόγου-ψυχοθεραπεύτριας Θεοδώρας-Νικολέτας Λωρίτη στη Λάρισα (ΦΩΤΟ)

Πλήθος κόσμου παρευρέθηκε την περασμένη Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου στα εγκαίνια του καινούριου χώρου της ψυχολόγου- ψυχοθεραπεύτριας Θεοδώρας-Νικολέτας Λωρίτη, δίνοντας της με την παρουσία τους δύναμη να συνεχίσει με ευχαρίστηση και επιτυχία την επαγγελματική της σταδιοδρομία.


Το Ιατρείο βρίσκεται επί της οδού 28ης Οκτωβρίου 2 με Κύπρου στη Λάρισα.

Μετά τα εγκαίνια του ιατρείου της η ψυχολόγος-ψυχοθεραπεύτρια Θεοδώρα-Νικολέτα Λωρίτη δήλωσε:

«Θέλω να ευχαριστήσω ολόψυχα όλους όσους με τίμησαν με την παρουσία τους στα εγκαίνια του ιατρείου μου, στηρίζοντας έτσι τον προσωπικό μου αγώνα! Ενώ, επιθυμώ να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τον βουλευτή Μαγνησίας κ. Μπουκώρο Χρήστο που παρά τις ανειλημμένες υποχρεώσεις του, παρευρέθησε στο πλευρό μου σε αυτή την σημαντική στιγμή της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας και να του ευχηθώ υγεία και επιτυχίες στην προσωπική και πολιτική του σταδιοδρομία!
Το μεγαλύτερο ευχαριστώ, όμως, θέλω να απευθύνω στην οικογένειά μου που δεν έχει πάψει στιγμή να μου προσφέρει απλόχερα το σεβασμό της, την πίστη στις δυνατότητές μου, την αγάπη και τη στήριξή της στο δύσκολο έργο που έχω αναλάβει να ακολουθήσω στη ζωή μου γεμίζοντάς με ελπίδα, δύναμη και όνειρα! Η οικογένεια είναι το πιο σημαντικό κομμάτι κι αποτελεί κύριο παράγοντα σε πολλές πτυχές της ζωής μας, αν όχι σε όλες, γι΄αυτό ας μη ξεχνάμε να το αναγνωρίζουμε στην καθημερινότητά μας και να την τιμάμε με όποιο τρόπο!
Εύχομαι σε όλους υγεία, σωματική και ψυχική, και ευελπιστώ μέσα από το κοινωνικό μου έργο να προσφέρω πολλά χαμόγελα, γαλήνη και αγάπη! »

Εμείς να ευχηθούμε στην ίδια καλή αρχή με επιμονή στο όραμα και τα πιστεύω της!



Δείτε φωτογραφίες













Φωτό: Πάολα Μπανάκα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου