ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

12/7/18

Προς νομαρχιακή – τοπική Ν.Δ. - ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΣΑΣ;

Εδώ και τόσο καιρό έχει ξεσηκωθεί η Ελλάδα από ανθρώπους αντιθέτους με αυτά που πρεσβεύει το κόμμα που κυβερνά την πατρίδα μου (εγώ νιώθω ότι έχω πατρίδα).

Αυτό το κόμμα χαρακτηρίζει όλους αυτούς που συμμετέχουν σε όλες αυτές τις ειρηνικές διαμαρτυρίες, φασίστες, εθνικιστές... (η δικαιοσύνη δεν παρεμβαίνει για εξύβριση κ.λ.π. όλων αυτών).

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,
ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΟΝΟΚΡΑΤΟΡΙΑ…

Μια αντιπολίτευση έτοιμη να κυβερνήσει..αυτή και ΟΛΟΙ οι προηγούμενοι υπεύθυνοι για την κατάσταση αυτή που ζούμε (τώρα θα μας σώσουν από την τυραννία).

Αυτή η Ν.Δ. που ο αρχηγός της δένει τα κορδόνια του χωρίς σεβασμό εμπρός σε μνημείο. Αυτή η Ν.Δ. που στο ευρωκοινοβούλιο ψήφισε ΝΑΙ στο 12ωρο εργασίας (μαζί με χρυσή αυγή). Αυτή η Ν.Δ. που το τέκνο της παρέστη στην ορκωμοσία του άλλου γενίτσαρου και σουλτάνου για να τον τιμήσει… άσχετο ότι αυτός ο γενίτσαρος εδώ και 4 μήνες έχει αιχμαλώτους 2 παιδιά μας χωρίς κατηγορία ουδεμία, έτσι όπως πράττουν σε στρατιωτικά καθεστώτα υπανάπτυκτων χωρών…

ΜΗΝ ΤΑ ΠΟΛΥΛΟΓΩ
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ Ν.Δ.
ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ … ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΣΑΣ;
ΔΕΧΕΣΤΕ ΟΡΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΛΑΒΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ;
ΔΕΧΕΣΤΕ ΤΟΝ ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ;
ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ;
ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΤΣΙ;; ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΒΙΑΣΗ;;;
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΥΨΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ;;;
ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑ. ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΘΕΤΟΙ…
ΠΟΙΑ Η ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΑΥΡΙΟ;
ΜΙΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑΡΑΤΗ, ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΜΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΟΧΙ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ, ΜΙΛΗΣΤΕ.

ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου