ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

12/8/18

Συγκλονίζει το μήνυμα της Μπελιμπασάκη: "Τα φιλιά μου στην Ελλάδα, μην τα παρατάτε". Όσο υπάρχετε ΕΣΕΙΣ, θα υπάρχει ΕΛΛΑΔΑ και οι Έλληνες θα αντέχουμε, όπως ΠΑΝΤΑ

Φανερά καταπονημένη από τον αγώνα της αλλά και πολύ συγκινημένη η Μαρία Μπελιμπασάκη έστειλε on camera το πιο ηχηρό μήνυμα δύναμης για την Ελλάδα.
Μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ η αθλήτρια από την Κρήτη επισήμανε πως η χώρα μας περνάει δύσκολες στιγμές με τις φωτιές, τις πλημμύρες πιο παλιά αλλά και την ανεργία....
  Η Μαρία Μπελιμπασάκη όμως διευκρίνισε πως παρότι η Ελλάδα περνάει τόσο δύσκολα δεν γίνεται να τα παρατήσουμε ως λαός.  «Τα φιλιά μου στην Ελλάδα, μην τα παρατάτε», σχολίασε η Μπελιμπασάκη που ήταν φορτισμένη συναισθηματικά και έντονα συγκινημένη.  «Μπήκα στην κούρσα για να νικήσω»  «Προσπάθησα πολύ. Αισθανόμουν καλά πριν τον αγώνα και μπήκα για να κερδίσω. Πάλεψα όπως κάνω σε όλες τις κούρσες μου. Στα τελευταία μέτρα έχασα το βηματισμό μου κι έπεσα. Όλη τη χρονιά οι εμφανίσεις μου έδειχναν ότι θα τα κατάφερνα εδώ. Είμαι πολύ χαρούμενη. Ευχαριστώ τον προπονητή μου Κώστα Ηλία, τους γονείς μου, το ιατρικό επιτελείο του ΣΕΓΑΣ που με βοήθησαν αποφασιστικά σε έναν τραυματισμό που είχα, ευχαριστώ όλους. Εύχομαι σε όλο τον κόσμο υγεία. Αισθάνομαι μεγάλη λύπη για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, ο κόσμος υποφέρει», είπε η Μαρία Μπελιμπασάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου