ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

17/2/19

Ενεργοποιούν το Άρθρο 8 της προδοτικής συμφωνίας οι ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ!-Τέλος ο Παύλος Μελάς και ο Μακεδονικός Αγώνας από τα σχολικά εγχειρίδια!

Αργά ή γρήγορα θα γινόταν και αυτό, απλά φαίνεται ότι βιάζεται η ανθελληνική κυβέρνηση να αλλοιώσει την εθνική μας ιστορία!


Στην παράγραφο 5 του άρθρου 8 της Συμφωνίας προβλέπεται ρητά ότι διεπιστημονική επιτροπή εμπειρογνωμόνων θα έχει τη δυνατότητα να αναθεωρήσει σχολικά εγχειρίδια αλλά και συνοδευτικό υλικό, όπως χάρτες, ιστορικούς άτλαντες, οδηγούς διδασκαλίας κλπ. με βάση τα «νέα» δεδομένα από τη συμφωνία των δύο κρατών.

Η επιτροπή ήδη σχηματίστηκε και θα προχωρά με το έργο της παράλληλα με τα προβλεπόμενα βήματα για την επικύρωση της Συμφωνίας.

Η «βόμβα» από Γαβρόγλου

Αναφερόμενος στις αλλαγές στα σχολικά εγχειρίδια της Ελλάδας και της Βόρειας Μακεδονίας, ο κ. Γαβρόγλου σημειώνει ότι θα αφορούν ιστορικά, αρχαιολογικά και εκπαιδευτικά θέματα, «υπό το πρίσμα της απάλειψης αλυτρωτικών αναφορών αλλά και των επιστημονικά λάθος ζητημάτων, όπως σαφώς επιτάσσει η Συμφωνία των Πρεσπών».

Ερώτηση δημοσιογράφου: Ένα άλλο θέμα της επικαιρότητας, είναι η υλοποίηση της Συμφωνίας των Πρεσπών, μέρος της οποίας αφορά σε αλλαγές στα σχολικά εγχειρίδια των μαθητών των δύο χωρών. Σε τι φάση είναι η διεπιστημονική επιτροπή που έχει συσταθεί; Τι αλλαγές έχουν αποφασιστεί και πότε θα εφαρμοστούν;

Απάντηση: Οι εργασίες της Μεικτής Διεπιστημονικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων έχουν ήδη ξεκινήσει υπό την εποπτεία των Υπουργείων Εξωτερικών των δύο χωρών. Οι συζητήσεις, όπως γνωρίζετε, αφορούν ιστορικά, αρχαιολογικά και εκπαιδευτικά θέματα, υπό το πρίσμα της απάλειψης αλυτρωτικών αναφορών αλλά και των επιστημονικά λάθος ζητημάτων, όπως σαφώς επιτάσσει η Συμφωνία των Πρεσπών. Οι αναφορές αυτές δεν θα περιέχονται σε κανένα σχολικό εγχειρίδιο ή βοηθητικό σχολικό υλικό από το επόμενο σχολικό έτος, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα για το οποίο έχουν δεσμευτεί οι δύο πλευρές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου