ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

24/3/19

Χαμός με το σταυροπόδι της Σκορδά

Πολύ αποκαλυπτικό ήταν όσα έγιναν στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά με το σταυροπόδι της.
Βλέπετε όταν κατεβαίνουν τα νούμερα τηλεθέασης στα πρωινάδικα, ανεβαίνουν οι φούστες ή γίνεται πιο αποκαλυπτικό το σταυροπόδι. Είναι ένας κανόνας που εφαρμόζεται με τις ξανθές παρουσιάστριες.
Και επιβεβαιώθηκε με τον καλύτερο τρόπο, όπως θα δείτε στο βίντεο που ακολουθεί. Η παρουσιάστρια είχε καλεσμένο και έπαιρνε συνέντευξη από τον Γιώργο Παπαδόπουλο.

Κάποια στιγμή επικράτησε ένας μικρός χαμός. Ποιος ήταν ο λόγος; Απ’ ό,τι είπε η ίδια η παρουσιάστρια, από την αρχισυνταξία και τη σκηνοθεσία της εκπομπής τής είπαν να αλλάξει τον τρόπο που καθόταν στην πολυθρόνα, με την ίδια να απορεί και να έρχεται σε αμηχανία.
“Παρτσώλη μου τι έγινε; Γιατί ήρθες και κάθισες απέναντί μου; Παιδιά τι έγινε; Γιώργο μου χίλια συγγνώμη! Δεν ξέρεις με τι ασχολούνται τώρα. Μου λένε ότι δεν έχω ωραίο σταυροπόδι και πρέπει να αλλάξω. Και έρχεται ο Παρτσώλης κατά τη διάρκεια της συνέντευξης και κάθεται απέναντί μου για να μου δείξει πώς πρέπει να απαντήσω, με τις οδηγίες του σκηνοθέτη. Το καταλαβαίνετε;”

Και όπως θα γνωρίζετε πολύ καλά η Φαίη Σκορδά διαθέτει ένα από τα καλύτερα σταυροπόδια της ελληνικής τηλεόρασης. Καθότι και τα πόδια της είναι καλλίγραμμα και μακριά… Οπότε τα νούμερα μάλλον ανεβαίνουν περισσότερο απ΄ ότι των άλλων ξανθών παρουσιαστριών.

Απολαύστε το βίντεο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου