ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

31/8/19

Κώστας Πρέκας: «Ο Νίκος Κούρκουλος έκανε…»

«O Κούρκουλος δεν μου χτύπησε ποτέ την πόρτα. Ίσως ήταν και καλό αυτό για μένα…»

Ο Κώστας Πρέκας σε συνέντευξη που παραχώρησε, αποκάλυψε εάν έχει κάνει είτε επαγγελματικά, είτε προσωπικά λάθη.


«Δεν πιστεύω πως έχω κάνει λάθη. Και δεν έχω μετανιώσει για τίποτα. Αν έχω βλάψει κάποιον, αυτός είμαι εγώ. Πήρα γιαπί χώρους και τα έκανα μεγάλα θέατρα, τα οποία μετά τα έπαιρναν οι επιχειρηματίες έτοιμα. Και όλα αυτά με τα δικά μου χρήματα. Έφτιαχνα δικούς μου θιάσους γιατί δεν μου έκαναν προτάσεις. Γι’ αυτό και λέω ότι το θέμα της επταετίας το πλήρωσα πολύ ακριβά.

Ας πούμε, ο Κούρκουλος δεν μου χτύπησε ποτέ την πόρτα. Ίσως ήταν και καλό αυτό για μένα, γιατί δεν ξέρεις πώς θα εξελισσόταν. Ο Νίκος έκανε λάθη για πολλούς ανθρώπους… Εγώ όμως σου ξαναλέω, ήμουν απλά ένας επαγγελματίας ηθοποιός που έκανα τη δουλειά μου και μόνο την περί οδο της επταετίας. Απλώς δεν αποκήρυξα εκείνη την περίοδο, ενώ άλλοι έπαιζαν στα θέατρα και έτρωγαν μα χρυσά κουτάλια και αργότερα αποκήρυξαμ την επταετία, απλώς για να είναι στα πράγματα και τους επόμενους.

Πολλοί συνάδελφοί μου που είχαν φύγει εκείνη την εποχή ως αυτοεξόριστοι πήραν χρήματα για να γυρίσουν πίσω. Είχαν πάει στο Λονδίνο για να κάνουν… αντίσταση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου