ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

16/9/19

Έλληνας τραγουδιστής εξομολογείται: «Θα ήθελα να τελειώσω το λύκειο κάποια στιγμή»

Στην εκπομπή “Έλα χαμογέλα” έδωσε συνέντευξη ο Γιώργος Γιαννιάς, ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων για τα παιδιά του, ενώ αποκάλυψε πως έχει σκεφτεί κάποια στιγμή να… επιστρέψει στα θρανία για να τελειώσει το λύκειο που έχει αφήσει στη μέση.


«Η μεγαλύτερη επιτυχία μου είναι τα παιδιά μου. Τον δεύτερο γιο μου θα τον ονομάσω Αντώνη, από τον πεθερό μου. Είμαι ερωτευμένος με το φαγητό. Όσο μεγαλώνει η οικογένειά μου είναι σαν να έχω κερδίσει το τζόκερ. Τα παιδιά δίνουν λόγο και σκοπό στη ζωή μου. Στο σπίτι όταν τα παιδιά παίζουν εγώ κοιμάμαι για να μην τα ενοχλώ. Η βάφτιση του δεύτερου γιου μου θα γίνει το καλοκαίρι, ψάχνουμε νονό.



Η αλήθεια είναι ότι σκεφτεί να πάω και να τελειώσω το λύκειο. Και μπορεί να το κάνω κάποια στιγμή. Θα δούμε όμως…», εξομολογήθηκε ο Γιώργος Γιαννιάς.


Πηγή: zappit.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου