ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

27/5/20

Η Σοφία Μαυρίδου σε ανάρτηση στο Facebook, δείχνει προς κάθε πλευρά προς τα που «κοιτάει» πολιτικά.

Σοφία Μαυρίδου τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2019,πριν ακριβώς ένα χρόνο!!!Προσπάθεια , αγωνία και ανυπομονησία για την εκλογική αυτοδιοικητική κάλπη!!!!
Ομως το αποτέλεσμα των 16.200 ψήφων με δικαίωσε προσωπικά αλλά και το ποσοστό του 66% της παράταξης -το πρώτο ποσοστό στην Κεντρική Μακεδονία-ακόμη περισσότερο για το έργο που έγινε στην Πιερία μας!!Τίποτα δεν έγινε από μόνο του!!Στα χρόνια που πέρασαν η οικογένεια μου, οι φίλοι μου , οι συνεργάτες μου και όλοι εσείς αγαπημένοι μου❤️σταθήκατε συμπαραστάτες και συνοδοιπόροι!!Ενα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Περιφερειάρχη της ❤️καρδιάς μου Απόστολο Τζιτζικώστα που με στηρίζει και σε όλους σας που μ’ εμπιστεύεστε!!Και θα συνεχίσουμε όλοι μαζι συνοδοιπόροι για μια καλύτερη μέρα για τον τόπο μας , την Πιερία μας!!!Αγαπώ τον τόπο μου❤️και ονειρεύομαι ένα καλύτερο αύριο με σεβασμό και εκτίμηση στον καθένα σας!!!Sofia 2020











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου