ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

19/10/20

Η Έφη Σαρρή που τάραξε τα νερά του J2US – Της έγινε επίπληξη για ανάρμοστη συμπεριφορά; Υπάρχει κόντρα με την Δέσποινα Δανδή;(ΒΙΝΤΕΟ)

Πρεμιέρα έκανε το Σάββατο το J2US και χωρίς αμφιβολία, η Έφη Σαρρή ήταν από τους συμμετέχοντες που «έκλεψαν» τις εντυπώσεις με την εμφάνισή της. Μάλιστα, ήταν ζευγάρι με τον Τρύφωνα Σαμαρά, ο οποίος εκτάκτως πήρε τη θέση της Πηγής Δεβετζή η οποία νόσησε με κορονοϊό.

Ωστόσο, την Κυριακή στο «Καλύτερα δεν γίνεται» ο δημοσιογράφος Χάρης Λεμπιδάκης ανέφερε πως η διαχυτικότητα της τραγουδίστριας στο live, ενόχλησε και της έγινε μέχρι και παρατήρηση για… «ανάρμοστη συμπεριφορά», ενώ ενοχλημένοι είναι και κάποιοι συμπαίκτες της.

Η εκπομπή Happy Day μίλησε, το πρωί της Δευτέρας, με την Έφη Σαρρή κι εκείνη θέλησε να βάλει στη θέση τους τα πράγματα.

«Δεν ισχύει ότι μου έγινε επίπληξη για ανάρμοστη συμπεριφορά. Δεν έγινε απολύτως τίποτα». Και πρόσθεσε: «Με διακρίνει, νομίζω, αυτή η διαχυτικότητα».

Όσο για το αν υπάρχει δυσαρέσκεια από τους συμπαίκτες της, όπως ακούστηκε, είπε: «Θέλετε να τους ρωτήσετε; Τους δέρνω, τους χτυπάω, τους μαλώνω… Δεν ξέρω…».

Όσο για τη Δέσποινα Βανδή, είπε: «Δεν ξέρω τι έγινε με την Δέσποινα Βανδή! Δεν βλέπετε; Που είχα αναφέρει πως δεν θέλω να μου κάνει κριτική; Δεν θυμάμαι ακριβώς τι είχα πει γιατί κάνω πολλές δηλώσεις. Αν, όμως, το είχα αναφέρει ναι δεν θα ήθελα, όχι από την κυρία Βανδή αλλά γενικώς, γιατί εγώ δεν κρίνομαι. Εγώ είμαι η δασκάλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου