ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

11/1/21

22 Γενάρη 2019.... Προφητική ανάρτηση του στρατηγού!

Κάτι ήξερες και είχες θέσει στους προβληματισμούς σου το θέμα των σκύλων!

Αντί να ρίξεις πέτρα στα σκυλιά που είναι στο δρόμο σου, δεν θα ήταν καλύτερο να δοκιμάσεις να τα μαζέψεις και να ξεκαθαρίσεις τα ήμερα από τα άγρια στρατηγέ μου;;; 

Κάτι "αδέσποτες" πληροφορίες λένε ότι έρχονται χοντρές μηνύσεις για το θέμα αυτό από δημότες. 

Οι ίδιες αδέσποτες πληροφορίες ενημερώνουν πως έπεται συνέχεια στον κύκλο των μηνύσεων που εσύ άνοιξες!!! 

Μήπως στρατηγέ μου αντί των σκυλιών, αρχίζουν οι πέτρες να πετάγονται άλλου; 

Μήπως στρατηγέ μου η ομάδα σου ξέφυγε τελείως από τα όρια της επιτρεπόμενης ανικανότητας; 

Μήπως στρατηγέ μου δυστυχώς επτωχεύσαμεν πολιτικά  διοικητικά (και αντιπολιτευτικά) στον Πύδνας Κολινδρού;;; 

Μήπως στρατηγέ μου το μόνο που σε κρατάει ακόμη ενεργό είναι ότι δεν υπάρχει αντιπολίτευση και περιμένουν όλοι οι άρχοντες την παραμονή των εκλογών;;; 

Μήπως στρατηγέ μου πρέπει ήδη να κοιτάς την επόμενη μέρα για το τι και ποιον θα αφήσεις πίσω, ώστε μη γίνουν ακόμη χειρότερα τα πράγματα;;; 


Τα συμπεράσματα έχουν ήδη βγει..... 


Σάββας Φτυάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου