ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

13/1/21

Χώρισε μετά από δύο χρόνια γάμου ο Γιάννης Μπουτάρης

Τίτλοι τέλους έπεσαν στο γάμο του Γιάννη Μπουτάρη με τη Μαρία Ιωαννίδου, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Πρώτο Θέμα.

Ο πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης αποκάλυψε πως μένει μόνος πλέον, αφού όπως είπε, ο γάμος που έκανε προ διετίας «απέτυχε», αναμεταδίδει το thestival.gr.ενώ συγκεκριμένα για τον ερωτεύτηκε τις γυναίκες με τις οποίες έκανε σχέση είπε: «Δεν μπορώ να πιάσω γκόμενα χωρίς να ερωτευτώ».


Ακολουθεί ένα απόσπασμα όσων είπε:


-Ο έρωτας έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη ζωή σου;

«Το ωραιότερο πράγμα που μπορεί να ζήσει ο άνθρωπος».


-Πόσες φορές ερωτεύτηκες;


«Όσες σχέσεις είχα. Κάμποσες στη διάρκεια του διαζυγίου μου. Ερωτευόμουνα. Δεν μπορώ να πιάσω γκόμενα χωρίς να ερωτευτώ. Ο έρωτας που εξελίσσεται σε αγάπη, και η αγάπη είναι σεβασμός, εκτίμηση, ένα σωρό πράγματα. Έτσι διατηρείται και ο έρωτας. Υπάρχει ο έρωτας ο οποίος σήμερα σε χτυπάει στο κεφάλι και μετά από λίγο χάνεται. Και υπάρχει ο έρωτας που εξελίσσεται σε αγάπη. Εγώ έζησα και τα δύο».


-Τώρα με καινούρια σχέση;


«Τώρα δεν είμαι με καμία. Η γυναίκα που αγαπούσα πέθανε. Μ’ αυτήν ήμουν ερωτευμένος από τα δεκαέξι μου. Κάναμε παιδιά, εγγόνια, χωρίσαμε. Κοντά δέκα χρόνια χωρισμένοι και μετά ξανασμίξαμε. Η τελευταία φάση αυτής της σχέσης ήταν η καλύτερη».


-Τώρα μόνος;

«Μόνος μένω. Παντρεύτηκα ξανά πριν από δύο χρόνια, αλλά ο γάμος απέτυχε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου