ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

22/10/18

Υποψήφιος με τον Kώστα Κουκοδήμο ο Νίκος Μπέντας



Υποδέχομαι με χαρά στη δημοτική μας παράταξη τον Νικο Μπέντα, έναν «ανήσυχο» πολίτη, με πλούσια δράση στον τομέα της τέχνης, της παιδείας και του πολιτισμού, που αποδέχθηκε την πρότασή να συστρατευτεί στον κοινό μας αγώνα.


Δήλωση Νίκου Μπέντα:

Είναι τιμή μου να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό του Κώστα Κουκοδήμου, ο οποίος με τις ικανότητες και την εμπειρία του θα βελτιώσει και θα αναδείξει το Δήμο μας.
Ζω και εργάζομαι στην Κατερίνη. Είμαι ιδιωτικός υπάλληλος (ιδιωτικός εκπαιδευτικός) και εδώ και 20 χρόνια παντρεμένος με την Παρασκευή Σπανάκη και πατέρας δύο κοριτσιών. Μέσα από την επαγγελματική μου δραστηριότητα σαν άνθρωπος της τέχνης και σαν πολίτης του Δήμου μας, έχω άμεση επαφή με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Αποφάσισα λοιπόν, με αίσθημα ευθύνης, να προσφέρω ενεργά στα κοινά του Δήμου μας και να εργαστώ, με την ομάδα του Κώστα Κουκοδήμου, με σοβαρότητα και υπευθυνότητα για τη βελτίωση της καθημερινότητάς μας. Γιατί όμως Κώστα Κουκοδήμο! Αξίζει να ασχοληθεί κανείς με την πολιτική όταν απλά έχει και άξιους πολιτικούς να ακολουθήσει, ξεκινώντας να είσαι σίγουρος ότι η ποιότητα του ανθρώπου που θα εμπιστευτείς θα αγγίξει και σένα, ένας νέος άνθρωπος που γνωριζόμαστε από τα παιδικά μας χρόνια και γνωρίζω το ποιον και την πολιτική του ποιότητα στο πολίτικο στίβο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου