ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

18/6/19

Σάββας Χιονίδης υποψήφιος Βουλευτής Πιερίας

Ενωμένοι αγωνιζόμαστε για την μεγάλη αλλαγή της 7ης Ιουλίου, για μια ισχυρή Ελλάδα.
Ευχαριστώ θερμά τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκο Μητσοτάκη που με κάλεσε να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο νίκης του κόμματός μας στη Πιερία.

Η έμπρακτη αγάπη των συμπατριωτών μου αποτελεί για μένα οδηγό και πυξίδα στα βήματά μου.
Όσον αφορά στη συμμετοχή μου στο παρόν και στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο Κατερίνης, δεσμεύομαι με υψηλό αίσθημα ευθύνης, ότι η παρουσία μου ως επικεφαλής του συνδυασμού θα είναι συνεχής και αδιάλειπτη, τιμώντας με τον τρόπο αυτό την εμπιστοσύνη των συνδημοτών μου.
Θέλει θάρρος για να αλλάξεις την Ελλάδα και καλούμαστε όλοι να βάλουμε τα δυνατά μας.
Σε αυτή την προσπάθεια με γνώση και εμπειρία, με την βοήθεια του Θεού και την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μου συμμετέχω με όλες μου τις δυνάμεις.
Μαζί προχωράμε.

Σάββας Χιονίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου