ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

19/9/14

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πράγματα σε ποδοσφαιρική ομάδα! Οι ακολασίες στο νυχτερινό μαγαζί, το ακατάλληλο βίντεο και η απόλυση… “Δεν ήξερα τι έκανα, κάτι μου έριξαν στο ποτό μου”.


Απίθανη ιστορία σε ερασιτεχνική ομάδα του Βελγίου αποκαλύπτει η εφημερίδα “Blick”. Όλα ξεκίνησαν από την επιθυμία των ανθρώπων της Λέντζμπουργκ να γιορτάσουν την άνοδο στην τέταρτη κατηγορία σε νυχτερινό κέντρο της Ζυρίχης....


Στο γλέντι που στήθηκε συμμετείχε και η 41χρονη μασέρ του συλλόγου η οποία αποφάσισε μετά από κάποια ώρα να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες της σε έναν 20χρονο άσο της ομάδας. Όπως καταλαβαίνετε δεν του έκανε …μασάζ αλλά τον “περιποιήθηκε” με στοματικό σεξ μπροστά στους υπόλοιπους συμπαίκτες του!

Η πράξη της μασέρ καταγράφηκε από τα κινητά τηλέφωνα των ποδοσφραιριστών και το επίμαχο βίντεο δεν άργησε να φτάσει στα χέρια της διοίκησης.

Όταν, μάλιστα, ενημερώθηκε ο πρόεδρος για τα ερωτικά καμώματα που έλαβαν χώρα μέσα στην ομάδα αποφάσισε να απολύσει τη μασέρ και να επιβάλλει χρηματικό πρόστιμο σε όλους τους παίκτες!

“Η απόλυση αποφασίστηκε από το διοικητικό συμβούλιο. Τιμωρήθηκαν και οι παίκτες με πρόστιμο αλλά δεν μπορούσαμε να απολύσουμε τη μισή ομάδα”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά της, η μασέρ χαρακτήρισε τον εαυτό της ως το εξιλαστήριο θύμα σε όλη αυτή την ιστορία και κατήγγειλε ότι έδρασε υπό την επήρεια ουσιών.

“Είμαι ο αποδιοπομπαίος τράγος. Κάποιος έπρεπε να την πληρώσει και εγώ ήμουν το εύκολο θύμα. Είναι πολύ δυσάρεστο αυτό που συνέβη. Η γιορτή ξέφυγε πέρα από κάθε έλεγχο.

Έχω μία απόλυτη έλλειψη μνήμης για το τι συνέβη. Δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το τι έγινε αν και είχα πιει μόλις δύο ποτά. Μπορώ να καταλάβω ότι κάτι ανακατεύτηκε με το ποτό μου”, είπε.

Το φοβερό είναι ότι μετά το σκάνδαλο η 41χρονη δέχθηκε προτάσεις για εργασία από άλλες τέσσερις ποδοσφαιρικές ομάδες αλλά η ίδια αρνήθηκε μιας και δεν θέλει να ασχοληθεί ξανά με το ποδόσφαιρο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου