ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

26/10/14

Κώστας Γιαννιός: Σας ευχαριστώ όλους. Θα επιστρέψω

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση της Αναγέννησης Κολινδρού για την ευκαιρία που μου έδωσαν να αγωνιστώ όλο αυτό το διάστημα με τα χρώματα μιας ιστορικής ομάδος της Πιερίας....

Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον πρόεδρο Ευριπίδη και τα μέλη τις διοίκησης(Κανδήλα, Τσιανακούδα, Χρυσάφη),αλλά και τον προπονητή μου Ηλία Τζιόκα ο οποίος με πίστευε και μου έδωσε χρόνο συμμετοχής σε όλα τα παιχνίδια.

Η Ομάδα αυτή μέχρι σήμερα έχει περάσει πολλά προβλήματα κυρίως τραυματισμών και απουσιών αλλά και κακής προετοιμασίας τον Αύγουστο με αποτέλεσμα να μην έχει την βαθμολογική θέση που της αρμόζει.
Πιστεύω πολύ στους συμπαίχτες μου, αλλά και στον Ηλία ο οποίος είναι εξαιρετικός γνώστης του αθλήματος και σίγουρα η ομάδα με μια νίκη θα ανακτήσει την χαμένη ψυχολογία της και θα βρει το δρόμο των επιτυχιών.


Ο Λόγος που αποχωρώ (προσωρινά) απο την ομάδα μέχρι τον Ιανουάριο είναι οι υποχρεώσεις που έχω στην σχολή μου στην Καστοριά και με δεσμεύουν να βρίσκομαι στην πόλη της δυτικής Μακεδονίας.
Όσο για την ποδοσφαιρική συνέχεια μου,θα αγωνιστώ σε ομάδα της Καστοριάς εώς και τον Ιανουάριο με δελτίο φοιτητικό και πρώτα ο θεός θα επιστρέψω στην Αναγέννηση να βοηθήσω στον δύσκολο δρόμο που έχει η ομάδα.

Καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε όλους τους συμπαίχτες μου!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου