ΑΙΤΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου και Γυμνασίου Λιτοχώρου έχουν προβεί στην συγκεκριμένη ενέργεια, της κατάληψης, προκειμένου να εκφράσουν την έντονη διαμαρτυρία τους σε σημαντικά θέματα, ειδικότερα:...
1. Οργάνωση και σταθεροποίηση του νέου συστήματος
2. Μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης
3. Έγκαιρη δημοσίευση της τράπεζας θεμάτων
4. Οργάνωση, έλεγχος και προσαρμογή του επιπέδου (δυσκολίας) της Τράπεζας Θεμάτων, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στο μέσο μαθητικό επίπεδο
5. Έγκαιρη τύπωση σχολικών βιβλίων και επάρκεια αποθέματος
6. Ειδικότερη επιμόρφωση των καθηγητών ώστε να ανταποκρίνονται κατάλληλα στις συνθήκες του νέου συστήματος.
7. Ορθότερη ενημέρωση των καθηγητών σχετικά με το νέο λύκειο.
8. Συστηματικότερη κρίση και αξιολόγηση των καθηγητών
Η χώρα μας σήμερα βρίσκεται σε μια ιδιαίτερη δύσκολη κατάσταση. Βιώνοντας την οικονομική κρίση αλλά και μία κρίση αξιών, όλοι οι Έλληνες πολίτες βομβαρδίζονται σχεδόν καθημερινά με νέα μέτρα προκειμένου να ξεπεραστούν οι δύσκολες καταστάσεις της κρίσης. Αποφάσεις που παίρνονται ακατάπαυστα, τάσσονται άθελα ή θελημένα απέναντι από αυτούς στους οποίους αναφέρονται. Αρμόδιοι φορείς που σχετίζονται με την «ΠΑΙΔΕΙΑ» φρόντισαν να λάβουν νέα μέτρα και στην εκπαίδευση. Το ζήτημα που καλούμαστε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε όλοι οι Έλλημες μαθητές είναι αυτό που σχετίζεται με το «ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ», τις συνέπειες του οποίου έχουν υποστεί τόσο οι μαθητές όσο και οι γονείς αλλά και οι καθηγητές τους:
1. Υποβιβασμός της δημόσιας εκπαίδευσης και ενίσχυση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και της παραπαιδείας
2. Οικονομική επιβάρυνση και ψυχολογική πλήξη των οικογενειών, καθώς οι γονείς των παιδιών δυσκολεύονται να ανταποκριθούν και να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του νέου συστήματος.
3. Απουσία ελεύθερου χρόνου (ξεκούρασης – χαλάρωσης) και συμμετοχής σε εξωσχολικές δραστηριότητες λόγω των σχολικών απαιτήσεων
4. Δραματικές ενδείξεις άγχους και ανησυχίας μεταξύ των παιδιών και των γονέων.
5. Υποβιβασμός της πνευματικής καλλιέργειας και της ευρύτερης γνώσης
Με εκτίμηση, Οι μαθητικές κοινότητες του Γ. Λυκείου και Γυμνασίου Λιτοχώρου
Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου και Γυμνασίου Λιτοχώρου έχουν προβεί στην συγκεκριμένη ενέργεια, της κατάληψης, προκειμένου να εκφράσουν την έντονη διαμαρτυρία τους σε σημαντικά θέματα, ειδικότερα:...
1. Οργάνωση και σταθεροποίηση του νέου συστήματος
2. Μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης
3. Έγκαιρη δημοσίευση της τράπεζας θεμάτων
4. Οργάνωση, έλεγχος και προσαρμογή του επιπέδου (δυσκολίας) της Τράπεζας Θεμάτων, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στο μέσο μαθητικό επίπεδο
5. Έγκαιρη τύπωση σχολικών βιβλίων και επάρκεια αποθέματος
6. Ειδικότερη επιμόρφωση των καθηγητών ώστε να ανταποκρίνονται κατάλληλα στις συνθήκες του νέου συστήματος.
7. Ορθότερη ενημέρωση των καθηγητών σχετικά με το νέο λύκειο.
8. Συστηματικότερη κρίση και αξιολόγηση των καθηγητών
Η χώρα μας σήμερα βρίσκεται σε μια ιδιαίτερη δύσκολη κατάσταση. Βιώνοντας την οικονομική κρίση αλλά και μία κρίση αξιών, όλοι οι Έλληνες πολίτες βομβαρδίζονται σχεδόν καθημερινά με νέα μέτρα προκειμένου να ξεπεραστούν οι δύσκολες καταστάσεις της κρίσης. Αποφάσεις που παίρνονται ακατάπαυστα, τάσσονται άθελα ή θελημένα απέναντι από αυτούς στους οποίους αναφέρονται. Αρμόδιοι φορείς που σχετίζονται με την «ΠΑΙΔΕΙΑ» φρόντισαν να λάβουν νέα μέτρα και στην εκπαίδευση. Το ζήτημα που καλούμαστε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε όλοι οι Έλλημες μαθητές είναι αυτό που σχετίζεται με το «ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ», τις συνέπειες του οποίου έχουν υποστεί τόσο οι μαθητές όσο και οι γονείς αλλά και οι καθηγητές τους:
1. Υποβιβασμός της δημόσιας εκπαίδευσης και ενίσχυση της ιδιωτικής εκπαίδευσης και της παραπαιδείας
2. Οικονομική επιβάρυνση και ψυχολογική πλήξη των οικογενειών, καθώς οι γονείς των παιδιών δυσκολεύονται να ανταποκριθούν και να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του νέου συστήματος.
3. Απουσία ελεύθερου χρόνου (ξεκούρασης – χαλάρωσης) και συμμετοχής σε εξωσχολικές δραστηριότητες λόγω των σχολικών απαιτήσεων
4. Δραματικές ενδείξεις άγχους και ανησυχίας μεταξύ των παιδιών και των γονέων.
5. Υποβιβασμός της πνευματικής καλλιέργειας και της ευρύτερης γνώσης
Με εκτίμηση, Οι μαθητικές κοινότητες του Γ. Λυκείου και Γυμνασίου Λιτοχώρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου