ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

18/4/15

Συνεντεύξεις με το παιδί ανά χείρας… Πρωταγωνίστρια του στιγμιότυπου που εγινε viral είναι η Ελένη Λαζάρου, δημοσιογράφους του Μega.

Όπως η ίδια δηλώνει: «Χθες έτυχε να έχω ρεπορτάζ νωρίς το πρωί-νωρίτερα από την ώρα που έρχεται καθημερινά η κυρία που κρατάει τον μικρό Αναστάση -οπότε για να μαι εγκαίρως στο θέμα σκέφτηκα να τον πάρω μαζί μου, χωρίς να το πω καν στη δουλειά μου. Και ενώ τον είχα αγκαλιά πέρασε η υπουργός, οπότε της έκανα συνέντευξη.
Δεν είχα ιδέα ότι αυτό θα αποτυπωνόταν στην φωτογραφία. Στο ρεπορτάζ που ήταν στην Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας όλοι κοιτούσαν το μωρό με έκπληξη αλλά και χαρά, μάλιστα πολλοί προθυμοποιήθηκαν να κάνουν και baby sitting για να παρακολουθήσω το ρεπορτάζ. Μία καλή συνάδελφος του έδωσε παιχνίδια του γιου της που είχε μαζί της, ενώ μία άλλη υπάλληλος της Ένωσης του έβαλε να δει τα “Ζουζούνια” στον υπολογιστή της. Ακόμη και η ίδια η κυρία Χριστοδουλοπούλου το σχολίασε και μου είπε: “Πολύ μου αρέσει που πήρες μαζί σου το μωρό σου!»,

Το στιγμιότυπο, πολύ τρυφερό όταν το βλέπει κανείς από την ανθρώπινη και μητρική πλευρα. Ωστόσο, το Μakeleio, δεν συνηγορεί σε μια τετοια πρακτικη αλλά παράλληλα δεν μπορεί να την κατηγορήσει για κάτι. Ισως να μην εχει λεφτά για “νταντα” ίσως να το κάνει και για αυτοπροβολή, ίσως να θέλει και το κανάλι να δείξει ότι είναι μια μεγάλη οικογένεια…Τα συμπεράσματα δικά σας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου