ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

30/7/16

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ από το Δ.Σ. του ΣΦΚ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ο Πασχάλης Τσιτιρόκης

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
ΠΡΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟ Σ.Φ.Κ. ΠΙΕΡΙΚΟΣ

Κύριε πρόεδρε με την δήλωση μου αυτή σας ανακοινώνω την παραίτηση μου από το διοικητικό συμβούλιο του ερασιτέχνη Πιερικού και η απόφαση μου είναι αμετάκλητη.
Επί του παρόντος δεν έχει νόημα να αναφέρω αναλυτικά τους λόγους της παραίτησης μου σε αυτή μου τη δήλωση.


Έξαλλου στην παραίτηση που παρέδωσα σε εσάς, σας αναφέρω αναλυτικά τους λόγους που με οδήγησαν σε αυτή μου την ενέργεια.
Αυτήν την χρονική στιγμή αυτό που επείγει και προέχει είναι η ηρεμία, η συγκρότηση, και η σωτηρία της ομάδος και του συλλόγου γενικότερα.
Σας εύχομαι καλή δύναμη, και σωστές αποφάσεις.
Εννοείται οτι ΗΜΟΥΝ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ πάντα στο πλευρό της αγαπημένης μου ομάδας.

Με εκτίμηση
Τσιτιρόκης Πασχάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου