ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

26/9/16

ΠΡΟΣΟΧΗ! Νέα ΑΠΑΤΗ για να ληστεύουν…

Σπείρα ληστών, που υποδύονται του υπαλλήλους ΔΕΗ ή Εφορίας, χτυπούν τα κουδούνια, εισέρχονται καλοδεχούμενοι από τους ενοίκους και φεύγουν με αντικείμενα αξίας μαζί τους.


Έχουν καταγραφεί ήδη περιστατικά, με ένα από αυτά να συμβαίνει στο Χαλάνδρι, στο σπίτι μια 35αχρονης λογίστριας, που βρέθηκε αντιμέτωποι με καλοντυμένους μεν, οπλισμένους δε ληστές. Η ίδια αναφέρει ότι «Ήταν λίγο πριν τη 1 το μεσημέρι και μόλις είχα επιστρέψει σπίτι μου. Τότε μου χτύπησαν το κουδούνι, Από την κάμερα είδα δύο άνδρες με γυαλιά ηλίου και μουστάκια. Μου είπαν ότι είναι από τη ΔΕΗ και μου έδειξαν ένα έγγραφο στην κάμερα. Συγκεκριμένα μου είπαν πως έχει βλάβη το ρολόι μου και πρέπει να δουν τον πίνακα του σπιτιού μου για διαρροή. Εγώ δεν ξέρω από αυτά και άνοιξα, καθώς ο τελευταίος λογαριασμός της ΔΕΗ θεωρούσα πως ήταν λίγο “τσιμπημένος”» και ανοίγοντας την πόρτα είδε όπλα να την σημαδεύουν. «Δεν ξέρω εάν ήταν αληθινά ή ψεύτικα τα πιστόλια, αλλά εκεί δεν το ρισκάρεις. Μου πήραν χρήματα, κοσμήματα και δύο κινητά τηλέφωνα. Από την Αστυνομία μου είπαν πως έχουν κι άλλα περιστατικά στην περιοχή» πρόσθεσε η 35χρονη.

Συμπέρασμα, λοιπόν, ότι δεν ανοίγουμε την πόρτα παρά μόνο σε ένστολους αστυνομικούς από τους οποίους ζητάμε δελτίο υπηρεσιακής ταυτότητας, ειδικά αν με την προφορά τους φαίνεται ότι είναι ξένοι, διότι έχουν σημειωθεί πολλά περιστατικά αλλοδαπών που υποδύονται τέτοιο ρόλο, ούτε δίνουμε φυσικά χρήματα για υποτιθέμενα συγγενικά πρόσωπα

Προσοχή επίσης στις αστυνομικές ταυτότητες, δεν είναι σαν αυτές των πολιτών.

http://www.voicenews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου