Δείξτε ΜΕΓΑΛΗ ψυχραιμία με όσα διαβάσετε…
Σύμφωνα με πληροφορίες από το newsauto.gr, η κυβέρνηση εξετάζει ένα σχέδιο επιβολής ενός νέου χαρατσιού, το οποίο θα το βαφτίσουν «πράσινο τέλος».
Ένα νέο «χαράτσι» για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, ετοιμάζει η κυβέρνηση, παρότι η πορεία των πληρωμών κυκλοφορίας κρίθηκε ιδιαίτερα ικανοποιητική.
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα πράσινο σήμα, στα πρότυπα κάποιων χωρών της EE, οι οποίες σημειώστε, δεν φορολογούν το αυτοκίνητο τόσο βαριά, κατα την αγορά του, αλλά κατα τη χρήση του. Στην Ελλάδα όμως ως γνωστόν, οι κυβερνήσεις το φορολογούν βαρέως τόσο κατα την αγορά, όσο και κατα τη χρήση του.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν επίσης, πως το χαράτσι αρχικά, θα κληθούν να το πληρώσουν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων παλαιότερης τεχνολογίας απο EURO 4 και κάτω ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω. Αυτό όμως σημειώστε, πως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα λείπουν από τα ταμεία τους.
Μάλιστα το χαράτσι αυτό, εκτιμάτε ότι θα είναι στα 50 με 70 € για τα IXαυτοκίνητα, μέχρι τα 2.000cc. Βέβαια θα αυξάνεται πάνω από αυτά τα κυβικά, περίπου κατά 30%.
Τώρα όσο για τα επαγγελματικά οχήματα, άνω των 1.5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κλπ, θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο (εκτιμάται 100€ και πάνω), ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing,αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα.
Μην ξαναπείτε λοιπόν, πως δεν «υπάρχουν λεφτά»…
http://vip-news.gr/
Σύμφωνα με πληροφορίες από το newsauto.gr, η κυβέρνηση εξετάζει ένα σχέδιο επιβολής ενός νέου χαρατσιού, το οποίο θα το βαφτίσουν «πράσινο τέλος».
Ένα νέο «χαράτσι» για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, ετοιμάζει η κυβέρνηση, παρότι η πορεία των πληρωμών κυκλοφορίας κρίθηκε ιδιαίτερα ικανοποιητική.
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα πράσινο σήμα, στα πρότυπα κάποιων χωρών της EE, οι οποίες σημειώστε, δεν φορολογούν το αυτοκίνητο τόσο βαριά, κατα την αγορά του, αλλά κατα τη χρήση του. Στην Ελλάδα όμως ως γνωστόν, οι κυβερνήσεις το φορολογούν βαρέως τόσο κατα την αγορά, όσο και κατα τη χρήση του.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν επίσης, πως το χαράτσι αρχικά, θα κληθούν να το πληρώσουν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων παλαιότερης τεχνολογίας απο EURO 4 και κάτω ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω. Αυτό όμως σημειώστε, πως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα λείπουν από τα ταμεία τους.
Μάλιστα το χαράτσι αυτό, εκτιμάτε ότι θα είναι στα 50 με 70 € για τα IXαυτοκίνητα, μέχρι τα 2.000cc. Βέβαια θα αυξάνεται πάνω από αυτά τα κυβικά, περίπου κατά 30%.
Τώρα όσο για τα επαγγελματικά οχήματα, άνω των 1.5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κλπ, θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο (εκτιμάται 100€ και πάνω), ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing,αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα.
Μην ξαναπείτε λοιπόν, πως δεν «υπάρχουν λεφτά»…
http://vip-news.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου