ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

1/10/16

Ευχαριστήριο

Προς τον Διοικητή Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης

Κύριες Διοικητά,
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον Διευθυντή της Καρδιολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Κο Γεώργιο Σπυρομήτρο και τους Ιατρούς της Επιστημονικής του Ομάδας, για την σωστή αντιμετώπιση του προβλήματός μου επιδεικνύοντας την εξαιρετική επιστημονική τους κατάρτιση, μεθοδικότητα και συμπαράσταση που με βοήθησαν να ξεπεράσω το πρόβλημά μου.

Τους είμαι ευγνώμων που μου υπέδειξαν τεκμηριωμένα τις επόμενες ιατρικές μου προτεραιότητες για την πλήρη ίασή μου.
Επίσης ευχαριστώ το Νοσηλευτικό Προσωπικό για την ευγένεια,την καλοσύνη και την εν γένει άριστη συμπεριφορά τους.
Τέλος μέσα από αυτή την ευχαριστήρια επιστολή μου ,γνωστοποιώ ότι η Καρδιολογική Κλινική του Νοσοκομείου μας είναι οργανωμένη και εξοπλισμένη με σύγχρονα μηχανήματα και το προσωπικό της επιτελεί απρόσκοπτα το λειτούργημά του με υψηλό αίσθημα ευθύνης.

Με εκτίμηση
Δέσποινα Τσινίκου-Αδάμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου