ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

27/3/17

Καταγγελία Αναγνώστριας για την τράπεζα Eurobank - "Σε εξαπατήσουν και να σε ξεζουμίσουν, πάντα νομικά καλυμμένοι"

Ονομάζομαι Ε.Π και είμαι πελάτισσα της τράπεζας Eurobank γύρω στα 15 χρόνια...

Ως πελάτισσα ήμουν πάντα τυπική με τις υποχρεώσεις μου όπως μπορεί να διαπιστωθεί από το ιστορικό μου στα αρχεία της τραπεζας.

To 2010 o πατέρας προέβει σε αγορά ακινήτου με δάνειο από τη συγκεκριμένη τράπεζα και εγγυήτρια εμένα η οποία πληρώνει και το εν λόγω δάνειο καταβάλλοντας μηνιαίο τίμημα στο λογαριασμό του δανείου, ο οποίος είναι στο δικό μου όνομα, από τον προσωπικό μου λογαριασμό μισθοδοσίας. Το καλοκαίρι του 2014 πριν τα capital control θέλησα να αλλάξω την ασφάλεια πυρός του ακινήτου και απευθύνθηκα σε κατάστημα της τράπεζας σας και συγκεκριμένα στο κατάστημα της εν λόγο τράπεζας όπου είχαμε συνάψει και τη σύμβαση του δανείου. Από εκεί μου έδωσαν οδηγίες πως πρέπει να γίνει η νέα ασφάλεια και αφού όλα ταχτοποιήθηκαν κατέβαλλα όλα τα έγγραφα σε υπάλληλο του καταστήματος, τα χρήματα της ασφάλειας δεν κρατηθήκαν από το λογαριασμό του δανείου, όπως τις προηγούμενες φόρες με αποτέλεσμα να θεωρήσω το θέμα λήξαν.

Το τελευταίο διάστημα με ενοχλούν εισπρακτικές λέγοντας μου ότι χρωστάω στην Eurobank. Σε επικοινωνία με την τράπεζα ανακάλυψα ότι οι διαδικασίες για την αλλαγή της ασφάλειας πέσαν στο κενό καθώς ο υπάλληλος της τράπεζα προφανώς έχασε τον φάκελο, μιας και αναζητώντας τον στο κατάστημα δεν βρέθηκε ποτέ. Μετά από χρονοβόρες διαδικασίες και διαπραγματεύσεις και αφού με πίεζαν να πληρώσω ασφαλιστήρια ληγμένα τα οποία ακόμα και την περίοδο που τρέχανε, δεν είχαν ισχύ, η τράπεζα αποδέχτηκε το λάθος της και άρχισε να κάνει διαδικασίες ακύρωσης. Όλο αυτό το διάστημα ζητούσα να κάνουν κάτι για να σταματήσουν να με παίρνουν οι εισπρακτικές, πράγμα που μου απαντούσαν ότι κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό!

Σε αυτό το διάστημα χρειάστηκα άμεσα χειρουργείο για εκτομή μορφώματος από το στήθος. Και εκεί οι εισπρακτικές παρούσες, συνέχιζαν να παίρνουν τηλέφωνο μέρα-νυχτα με αποτέλεσμα από την πίεση και το στρες να μου σπάσουν τα ράμματα και να χρειαστεί να νοσηλευτώ πάλι! Φυσικά για όλα αυτά υπάρχουν γραπτές αποδείξεις!

Κάποια στιγμή λοιπόν μου έστειλε η τράπεζα κάποια χαρτιά για την ακύρωση των ασφαλειών τα όποια έπρεπε να υπογραφούν από τον πάτερα μου που στο μεταξύ είχε πεθάνει.

Μου ζήτησαν αλλαγή της σύμβασης, λόγος που δεν καταλαβαίνω , μιας και είμαι μέσα στη σύμβαση, μου ζήτησαν ένα πάκο χαρτιά να μαζεύω από υπηρεσίες και δικαστήρια με οικονομικό κόστος, χαρτιά που δε μου ζήτησε ούτε το γραφειοκρατικό ελληνικό δημόσιο!

Το κερασάκι στην τούρτα ήταν όταν με ενημέρωσαν ότι θα χρεωθώ έξοδα φακέλου για τον δικηγόρο τους ο οποίος θα εξετάσει το αίτημα μου!

Ο δικηγόρος ο οποίος ενεργεί για της υποθέσεις μου με εντολή δική μου και προς όφελος μου είναι ο δικός μου δικηγόρος, τον οποίο και επιλέγω και πληρώνω! Ο δικηγόρος της τράπεζας ενεργεί για λογαριασμό της τράπεζας και προς όφελος της και πληρώνεται από τον εντολέα του! Αντ’ αυτού ζητάνε από μένα να πληρώσω το μηνιάτικο του!!!!

Έχω ήδη ενημερώσει γραπτώς την τράπεζα ότι θα προβώ σε αγωγή αποζημιώσεως για σωματικές και ψυχικές βλάβες και όποιο άλλο κατηγορητήριο μου υποδείξει ο δικηγόρος μου, αλλά φυσικά δεν πήρα καμία απολύτως απάντηση.

Πόσο γελοίο και αξιολύπητο να ξοδεύουν εκατομμύρια σε διαφημίσεις και να κόπτονται ότι βρίσκονται πάντα δίπλα στον πελάτη όταν για τον μόνο λόγο που βρίσκονται δίπλα σου είναι να σε εξαπατήσουν και να σε ξεζουμίσουν, πάντα νομικά καλυμμένοι!

Αναγνώστρια tromaktiko

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου