ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

25/4/17

Πρωταθλητής MCP ο Κατερινιώτης Γιώργος Παπαδόπουλος : «Ήμουν αποφασισμένος για τη νίκη !» (φωτο)

Ο Γιώργος Παπαδόπουλος από το βράδυ της Κυριακής 23ης Απριλίου ανήκει στους πρωταθλητές ζωνάτους του "MMA Challenge Pro''.

Στο 'MCP 6' ο Παπαδόπουλος επιβλήθηκε του Ραφαήλ Μπαλαμωτη μιας και ο αντίπαλός του μετά και το πέρας του δεύτερου γύρου σε ένα ματς με μπόλικο αίμα και βαθύ σκίσιμο του ίδιου δεν μπόρεσε να συνεχίσει.

Ο Παπαδόπουλος μίλησε λίγες ώρες μετά την επικράτησή του στο ufight.gr όπου και μας είπε :

«Αυτό το ματς το περίμενα πως και πως για να έρθει και ήμουν αποφασισμένος να κερδίσω. Δεν ξέρω πως δούλευε ο αντίπαλός μου ή το ποιος ήταν, δεν με ένοιαζε. Κοιτούσα να δουλέψω αυτά που μου έλεγε ο προπονητής μου Νίκος Κοτασίδης και με αυτά ανταμείφθηκα.

Η αλήθεια είναι πως στην προετοιμασία υπήρχαν τραυματισμού, οι οποίοι μας άφησαν λίγο πίσω στην φυσική κατάσταση, αλλά πάλι καλά προσπεράστηκαν και δουλέψαμε όσο μπορούσαμε.

giorgos papadopoulos rafail mpalamotis gfc 6
Στον πρώτο γύρο έγινε η ζημιά η μεγάλη. Στον δεύτερο έκανε ένα λάθος με αποτέλεσμα να προσπαθεί να μου πάρει πνιγμό, όμως έκανα την ανατροπή πάλι και πήρα εκ νέου την κυριαρχία στο ματς.

Σίγουρα πέρασα δυνατά χτυπήματα στον αντίπαλό μου που του έκαναν ζημιά, ενώ ήμασταν συνεχώς σε κίνηση και οι δυο μας.

Η κατηγορία μου είναι τα -100 κιλά και δεν έχω να φοβηθώ τίποτα και από κανέναν. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου συγκεκριμένος αντίπαλος που θα ήθελα για μελλοντικό ματς.

Μπορώ και παραπάνω μέσα στο κλουβί και αυτό θα το δείτε στην συνέχεια.»

Υποστηρικτές – Χορηγοί Γιώργου Παπαδόπουλου :
«Ευχαριστώ τα 'Χ-Τreme Stores Κατερίνης' για τα συμπληρώματα και τα είδη διατροφής για την προετοιμασία μου και γενικά για την στήριξή τους. Επίσης ευχαριστώ το 'Hotel Dafni Plus' στην Λεπτοκαρυά, το 'Next Level Tattoo' στην Κατερίνη και το V-Effect κομμωτήριο στην Λάρισα για την στήριξή τους.

Φυσικά τον προπονητή μου Νίκο Κοτασίδη για την αυτοπεποίθηση που μου δίνει και όσα μου μαθαίνει ώστε να πάω ακόμα πιο μπροστά.
Επίσης την οικογένειά μου για την όλη στήριξή τους.»
Πηγή: ufight.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου