ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

25/9/17

ΕΛΑΣΣΟΝΑ: Εύη Θεοδωράκη: "Εσείς βγείτε στις παιδικές χαρές όλοι σας! Είναι προτιμότερο να τις σφραγίσετε παρά να είναι έτσι"

Κύριε Χαλκίδη (Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος) ο πατέρας μου μου έμαθε να μιλάω...να ψάχνω το δίκιο μου και να μην το βάζω κάτω...


Ωστόσο η διαφορά μας είναι ότι εγώ δεν το βάζω κάτω γιατί έχω 3 μικρά παιδιά και είμαι όλη μέρα έξω στις παιδικές χαρές μαζί τους .... Δεν αποσκοπω σε καμία θέση στον δήμο Ελασσόνας και σε κανένα ψηφοδέλτιο... Ή σχέση μου με τον κύριο Πασχοπουλο είναι γνωστή όπως και του πως του μιλάω και απαιτώ εξίσου και από τον ίδιο να δει το θέμα με τις παιδικές χαρές....

Έχω κάνει επώνυμη καταγγελία στο δήμο σας πριν 1 χρόνο....αλλα Ίσως το όνομα μου δεν άρεσε και κάνατε 6 μήνες να βάλετε 2 βίδες... μια εικόνα χίλιες λέξεις λένε .... οπότε δείτε τις μεν βαμμένες παιδικές χαρές όπου ξέχασε η τεχνική υπηρεσία σας να αλλάξει τα ξύλα και να συμπληρώσει κούνιες.... εσείς βγείτε στις παιδικές όλοι σας .... Να μην ξεχνάμε ότι στην δημοσιοποίηση που έκανα για το ατύχημα στην παιδική του βαροσιου (ασήμαντα πραγματα για να ασχολούμαστε) σας λέω όλους σας ότι είναι προτιμότερο να τις σφραγισετε πάρα να είναι ετσι ... έχει πολιτικό κόστος όπως είχε και για όλους τους προηγούμενους δημάρχους

Σας παραθέτω λίγες βαμμένες κούνιες της Ελασσόνας... Σεπτέμβριος 2017

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10213779567060671&id=1151414944


elassona-city.gr

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου