ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

22/1/18

Απίστευτο: Έλληνας παρουσιαστής πήρε εκπομπή στέλνοντας βίντεο… μεθυσμένος!

Στη νέα του συνέντευξη στο περιοδικό «People» ο Θανάσης Πασσάς θυμάται το ξεκίνημά του στην τηλεόραση και αποκαλύπτει την πρώτη του επαφή με τους ανθρώπους του χώρου.




Συγκεκριμένα, για την «είσοδό» του στο MTV, αποκάλυψε πως όλα ξεκίνησαν όταν ένα βίντεο που παρουσίαζε τον ίδιο… μεθυσμένο έκανε την εμφάνισή του στα email των ιθυνόντων:
«Οι γονείς μου άρχισαν να αντιδρούν που δεν είχα μόνιμη δουλειά. Λίγες μέρες νωρίτερα, το ελληνικό MTV είχε βγάλει ένα τρέιλερ που ζητούσε νέους παρουσιαστές. Οι φίλοι μου με παρότρυναν να πάω, αλλά ήμουν αρνητικός.

Ένα βράδυ λοιπόν με τράβηξαν από μόνοι τους βίντεο και το έστειλαν στο κανάλι. Για να είμαι ειλικρινής, είχα πιει και δεν ήμουν σε κατάσταση να θυμάμαι τι ακριβώς έλεγα στο βίντεο. Όταν γύρισα στην Αθήνα, με πήραν τηλέφωνο», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Μπορούμε και να το πιστέψουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου