ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

20/3/18

ΕΛΑΣΣΟΝΑ: Γιάννης Χαλκίδης στο δημοτικό συμβούλιο: Ήταν όλα μια σκευωρία εναντίον της γυναίκας μου και εμού

Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Ελασσόνας και πριν ξεκινήσουν τα θέματα της ημερησίας διάταξης, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Χαλκίδης ζήτησε τον λόγο και ενημέρωσε το σώμα για όσα συνέβησαν στο εργοστάσιο της Ένωσης Αγροτικού Συνεταιρισμού πριν μήνες στην υπόθεση με τα μηχανήματα τονίζοντας πως:


"Θα ήθελα να ενημερώσω τους συναδέλφους μου πως ο υπεύθυνος δικηγόρος-εκκαθαριστής της Ένωσης Αγροτικού Συνεταιρισμού Κώστας Παπαλεξανδρής προέβη σε έλεγχο με δύο πιστοποιημένους πραγματογνώμονες (ορκωτούς) ειδικούς μηχανολόγους του υπουργείου Οικονομικών και στην καταμέτρηση δεν βρέθηκε να λείπει τίποτα από το εργοστάσιο και τα μηχανήματα που υπάρχουν εκεί.

Ήταν όλα μια σκευωρία εναντίον της γυναίκας μου, εναντίον εμού και φυσικά έπληξε την επαγγελματική και πολιτική μου σταδιοδρομία. Όλα αυτά ήταν αποτέλεσμα από μία δημοσίευση από ένα πολιτικό παράσιτο, μιας φυλλάδας των εκατό φύλλων που ζει από αυτές τις σκευωρίες" τόνισε ο Χαλκίδης και στη συνέχεια παρουσίασε το ενοικιαστήριο που είχε στην κατοχή του λέγοντας πως: "Τα λεφτά καταβλήθηκαν προκαταβολικά με το ποσό 15.100 ευρώ, βάσει του συμβολαίου μου και είναι πληρωμένα όλα μέχρι το 2021". Στη συνέχεια παρουσίασε τις αποδείξεις (επειδή κατηγορήθηκε ότι δεν πλήρωνε τα ενοίκια "από κάποιους", όπως τόνισε στο σώμα) με πληρωμένα όλα τα ενοίκια προκαταβολικά. Παρουσίασε επίσης τους λογαριασμούς με το ρεύμα και ότι είναι πληρωμένο από τον ίδιο τον Χαλκίδη προς την Ένωση, "διότι το ρεύμα ήταν στο όνομα της Ένωσης", όπως ανέφερε. "Η Εφορία κατέσχεσε όμως τα χρήματα αυτά όπως και άλλα από την Ένωση για αυτό τον λόγο έμεινε και απλήρωτο το ρεύμα", τόνισε ο Χαλκίδης και παρουσίασε αποδείξεις πληρωμών του ρεύματος για όλο το διάστημα. Στη συνέχεια τα παρέδωσε όλα στον Πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Αντώνη Μπίσμπα και στον Δήμαρχο Ελασσόνας Νίκο Ευαγγέλου για να τα ελέγξουν.

Τέλος έκλεισε την τοποθέτησή του τονίζοντας: "Αυτοί δε που μπήκαν παράνομα στο εργοστάσιο και φωτογράφησαν και δημοσίευσαν θα εξηγήσουν στον εισαγγελέα πως και γιατί μπήκαν παράνομα σε έναν ιδιωτικό χώρο και γράφουν ότι θέλουν. Και αφού τελειώσουν με τον εισαγγελέα μετά θα συναντηθούν μαζί μου". Στη συνέχεια αποχώρησε από το δημοτικό συμβούλιο.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε η εφημερίδα μας, με τον ανεξάρτητο δημοτικό σύμβουλο Γιάννη Χαλκίδη τον ρωτήσαμε: "Γιάτι κύριε Χαλκίδη δεν μιλάτε για όλα όσα σας κατηγορούν διάφοροι το τελευταίο διάστημα" και μας απάντησε τα εξής: "Ήταν χτύπημα κάτω από τη μέση αυτό που έγινε σε εμένα και την οικογενειά μου, δεν μπορώ όμως εγώ σαν Γιάννης Χαλκίδης να βγω και να κατηγορώ και να βρίζω τον Δήμαρχο και τους άλλους, όταν μέχρι εκείνη την ημέρα, στήριζα με νύχια και με δόντια αυτούς τους ανθρώπους. Θα αναγκαζόμουν να πέσω σε άλλο επίπεδο και ο κόσμος και οι ψηφοφόροι που με ψήφισαν θα ήταν εναντίον μου και θα μου έλεγαν "Ότι μέχρι τώρα Γιάννη και εδώ και τρία χρόνια, στηρίζεις αυτούς τους ανθρώπους και τώρα τους κατηγορείς"; Θα μειωνόταν η αξιοπρέπεια και η αξιοπιστία μου και για αυτό τον λόγο μιλάω με όλους με χαμόγελο και ας μου έκαναν μεγάλο κακό. Εγώ την περηφάνεια μου τη βάζω πάνω από όλα".


Επιμέλεια: Αντώνης Λιάνος

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου