ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

12/12/18

Συνεχίζει να προκαλεί ο Ζάεφ στο θέμα της εθνότητας και της γλώσσας: «Είμαι Μακεδόνας, μιλάω μακεδονικά και είναι δικαίωμά μου!»

Συνεχίζει τις ανθελληνικές και προκλητικές δηλώσεις ο πρωθυπουργός των Σκοπίων Ζόραν Ζάεφ γύρω απο το θέμα της γλώσσας και της εθνικότητας, απατώντας στις πρόσφατες δηλώσεις του Βούλγαρου υοουργού άμυνας Κρασιμίρ Καρακατσάνοφ, ο οποίος προειδοποίησε τον Σκοπιανό πρωθυπουργό να μην κάνει κατάχρηση του ζητήματος της «μακεδονικής» γλώσσας για τη συμμετοχή στο ΝΑΤΟ και την ΕΕ, με αφορμή τη συμφωνία για το Σκοπιανό.

Συγκεκριμένα, ο κ. Ζάεφ δήλωσε πως: «Είμαι Μακεδόνας, μιλάω μακεδονικά, αυτό είναι δικαίωμά μου, είναι ευρωπαϊκή αξία, περιμένω όλες οι ευρωπαϊκές χώρες να αποδεχτούν και να σεβαστούν τις ευρωπαϊκές αξίες. Συμφωνήσαμε να μοιραστούμε την κοινή ιστορία και να συνεχίσουμε να συζητάμε στο πνεύμα της φιλίας, για να οικοδομήσουμε σχέσεις καλές γειτονίας».

«Οι Καρακάτσνοφ, Ζαχάριεφ και Μπορίσοφ είναι φίλοι του μακεδονικού λαού. Ήταν δικαίωμά μου να καταλήξω σε συμφωνία με την Ελλάδα, σύμφωνα με την οποία η ΠΓΔΜ θα έχει ένα νέο όνομα και θα ονομαστεί Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου