ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

18/4/19

Σταύρος Χριστοφορίδης: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κατερίνης με τον Κώστα Κουκοδήμο

Αγαπητοί συνδημότισσες και συνδημότες
Η απόφασή μου για την συμμετοχή στην τοπική αυτοδιοίκηση ξεπερνά κομματικές και ιδεολογικές φιλοδοξίες.






Η δήλωση της υποψηφιότητας είναι αποτέλεσμα έντονου προβληματισμού, καθώς και της σταθερής μου θέσης ότι το πρώτο και σημαντικό βήμα για ένα καλύτερο μέλλον είναι η συμμετοχή στα κοινά Σκοπός μου είναι να υπηρετήσω τα συμφέροντα των δημοτών, τα οποία και θα στηρίξω με καθαρό και νηφάλιο λόγο, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια.
Πρωταρχικός μου στόχος είναι η αναβάθμιση και η ανάδειξη του τόπου μας, που τόσο ανάγκη το έχει Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για μια αυτοδιοίκηση που οραματίζεται την αναγέννηση του δήμου μας, καταθέτοντας νέες ιδέες, εργατικότητα και θετική ενέργεια.
Σας υπόσχομαι πως δεν πρόκειται να υποχωρήσω από τις βασικές αξίες που πρέπει να κατευθύνουν την πολιτική του Δήμου Κατερίνης, γιατί είναι οι αξίες που με αυτές πολιτεύομαι.
Πιστεύω πως για την αναβάθμιση του τόπου μας είναι επιβεβλημένο να συμμετέχω και να συνταχθώ με τον υποψήφιο Δήμαρχο Κατερίνης Κώστα Κουκοδήμο, ο οποίος έχει τις γνώσεις που απαιτεί ο σύγχρονος ρόλος του Δημάρχου ως οραματιστή και αποτελεσματικού διαχειριστού των προβλημάτων του Δήμου και μπορεί σε δύσκολες συγκυρίες για τον τόπο μας να τα καταφέρει.
Αυτό διασφαλίζει την μακροχρόνια εμπειρία του στη συμμετοχή στα κοινά και στην εκπροσώπηση των συμπολιτών του, που επί χρόνια τον τιμούν με την εμπιστοσύνη τους. Αγαπητοί φίλες και φίλοι για όλα τα παραπάνω: Ζητώ την ψήφο σας με την υπόσχεση πως θα την τιμήσω!!!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

• Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κατερίνη
• Ολοκλήρωσα τις σπουδές στη Β/θμια εκπαίδευση.
• Αποφοίτησα από την Οδοντιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ).
• Ολοκλήρωσα τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις στον Ελληνικό στρατό
• Διατηρώ ιδιωτικό οδοντιατρείο στην πόλη της Κατερίνης
• Διετέλεσα επί σειρά ετών μέλος του Δ.Σ του Οδοντιατρικού Συλλόγου Πιερίας.
• Διετέλεσα μέλος του Ανώτατου Πειθαρχικού Συμβουλίου της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας (Α.Π.Σ.Ο) επί σειρά ετών
• Σήμερα είμαι πρόεδρος του Οδοντιατρικού συλλόγου Πιερίας.
• Είμαι παντρεμένος με την Ελένη Τσολακίδου έχουμε δυο γιούς τον Νικόλαο και τον Χρυσοβαλάντη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου