ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

22/5/19

ΜΑΚΡΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ: ΔΙΝΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΟΥ

Στην τελική ευθεία για τις εκλογές και όπως λέει ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον Σάββα Χιονίδη και τον συνδυασμό «Πολίτες σε Δράση» Μακρίδης Νίκος: «αυτή είναι η δυσκολότερη πολιτική μάχη που έχω δώσει.

Ζητώ την βοήθεια και την στήριξη των συνδημοτών μου, να είμαι 1 από τις επιλογές τους.
Ειμαι βέβαιος ότι μαζί, ενώνοντας τις δυνάμεις μας, θα κάνουμε τον τόπο μας καλύτερο.
Το χρωστάμε στα παιδιά μας, στις επόμενες γενιές.
Η δέσμευση μου είναι μια και ξεκάθαρη: θα βάλω όλες μου τις δυνάμεις ώστε να φανώ αντάξιος της αγάπης του κόσμου και θα αγωνιστώ με μοναδικό κριτήριο το καλό των δημοτών και του τόπου μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου