ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

14/12/19

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ 'ΧΕΙΣ ΟΛΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΒΑΛΣΑΜΙΔΟΥ, ΟΜΩΣ Ο ΑΙ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ...ΚΑΛΥΤΕΡΑ

<<Τα'χω όλα Άγιε μου Βασίλη❤️. Αλλά αφού επιμένεις, φέρε μου ότι νομίζεις πως μου αξίζει>>!!


Μαρία Βαλσαμίδου
Δημοσιογράφος

Πώς να μη μπω στον πειρασμό, να βάλω αυτή την πανέμορφη φωτογραφία της φίλης μου Μαρίας, ως πρώτη φωτογραφία ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ στον ΠΥΡΡΙΧΙΟ μου;;;
Εννοείται πως θα το κάνω.
Κι απ' την άλλη;

Κοιτάξτε τι είπε η Μαρία;;;
Πως ΤΑ ΕΧΩ ΟΛΑ...
Πόσες γυναίκες στη ζωή γύρω μας τα έχουν όλα;;;
Μπράβο Μαρία μου.
Κι ύστερα βέβαια το χιούμορ.
Μπράβο Μαρία μου και καλές γιορτές...


Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου