ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

7/10/20

Δήμαρχος των 198 like... Αλλά ξέχασα, δεν φέρνουν τα like το αποτέλεσμα, αλλά ποστάρεις δημοσιεύσεις με υπονοούμενα για να πάρουμε like! Μας μπερδεύεις στρατηγέ μου! 11 μήνες μετά ακόμα περιμένουμε τις 100 μέρες!

Ναι! Θα το παραδεχτώ ότι είμαι απαράδεκτος! Μπήκα στον κόπο να ανοίξω ένα ένα τα προφίλ 198 ανθρώπων που πατήσανε like στη δημοσίευση του στρατηγού δημάρχου.

Από τους 198 λοιπόν, οι 32 δηλώνουν απόστρατοι ή ότι εργάζονται για τον greek army (ελληνικό στρατό), ένα του αδερφού, ένα της συζύγου , 44 άτομα που δηλώνουν κατοικία στο εξωτερικό ή εσωτερικό εκτός δήμου (κυρίως Θεσσαλονίκη) χωρίς να έχει το επίθετο τους κάποια σχέση με τα τοπικά!

Και θα μου πεις που ξέρω εγώ τα τοπικά;! Ε.. κάτι ξέρουμε κι εμείς από εκλογικούς καταλόγους! 

Πόσες ώρες την ημέρα ξοδεύεις για να βρεις την κατάλληλη φώτο; Σου έρχεται εκεί που σερφάρεις στο διαδίκτυο; Σου τι στέλνει κάποιος συνεργάτης; (συνεργάτης, μετάφραση άνθρωπος που σε βοηθά στην εργασία σου). 

Είναι σοβαρά πράγματα από στρατηγό τα ποσταρίσματα με εικονες; Θες να πάρουμε σοβαρά τι; Ότι μιλάς με λόγια Σολωμού ή Καποδίστρια; Αυτοί έφυγαν, τέλος, ιστορία, παρελθόν! Κάτι δικό σου έχεις να πεις; 

13 μήνες μετά ακόμα περιμένουμε τις 100 μέρες! 

Είσαι εκεί που είσαι για όσο είσαι και θα κρίνεσαι καθημερινά! 

Και έτσι για να το κλείσω πιο ανάλαφρα το κειμενάκι μου, θα ήθελα να μου πεις με το άτομο του συγκεκριμένου προφίλ που έχετε γνωριστεί και σε τι γλώσσα μιλάτε; 



Υ.Γ. τώρα να δεις like  που θα πάρεις

Σάββας Φτυάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου