ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

1/9/24

Είναι μικρή η κοινωνία μας και ευτυχώς όλοι γνώριζουμε ποιος είναι ποιος! - του Δημήτρη Δένη

 


Με αφορμή κάποιες διαδικτυακές (και άλλες) παρεμβάσεις κάποιων γνωστών και μη εξαιρετέων γλίτσηδων της πόλης και του Νομού, ας βάλουμε τα πάντα σε μια τάξη, μια και καλή.

Είμαι σχεδόν 30 χρόνια κτηνίατρος με σύζυγο οδοντίατρο. Δημόσιες παρεμβάσεις κάνω μόλις τα τελευταία 10 χρόνια. Τι έκανα πριν; Δουλειά, δουλειά, δουλειά και οικογένεια. Δεν έζησα ποτέ παρασιτικά, ούτε περίμενα από κάποιους να με ταΐζουν!

Έχω δική μου μονοκατοικία από το 2003 χτισμένη χωρίς δάνειο, σεβαστή ακίνητη περιουσία απόλυτα δικαιολογημένη στο πόθεν έσχες που σύντομα θα καταθέσω, άλλαξα 16 αυτοκίνητα (από… Κουτουζίδη, Κωτίκα, Κουτσιμάνη και Κωνσταντινίδη, μέχρι Πόδα και ιδιώτες για ελαφρά μεταχειρισμένα), όλα πληρωμένα τοις μετρητοίς! Πολύ πριν ασχοληθώ με τα κοινά δηλαδή!

Η αγορά και των κτηνιατρικών (έκανα πολλά χρόνια και εμπόριο ζωοτροφών), αλλά και του νομού, με ξέρει ως αξιόπιστο και καλοπληρωτή και όχι λαμόγιο που βαδίζει πάνω κάτω τον πεζόδρομο, μπας και φιλοτιμηθεί κάποιος να με κεράσει τον καφέ! Πλούσιος δεν είμαι, ούτε θέλω να γίνω, αλλά δεν έχω ανάγκη κανέναν. Μόνο τον ΘΕΌ ΦΟΒΆΜΑΙ! Όποιον πολιτικό ή άλλον στηρίζω, το κάνω επειδή ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ και πιστεύω ότι μπορεί να προσφέρει περισσότερα στον τόπο από τον προκάτοχό του!

Τις πολιτικές, αλλά και προσωπικές μου παρεμβάσεις, τις έκανα και τις κάνω με πολύ υψηλό κόστος (μέχρι μηνύσεις και αγωγές έφαγα και τις πληρώνω καθημερινά). Τα χόμπυ και τα γούστα στοιχίζουν, δεν είμαι ούτε θα γίνω ποτέ τσάμπα μάγκας…

Ούτε κορόιδευα 25 χρόνια στο δημόσιο χωρίς να δουλεύω ποτέ, κρυπτόμενος πίσω από πολιτικά γραφεία, ούτε βγήκα στη σύνταξη στα 40κάτι μου, ψάχνοντας μετά για ΒΡΏΜΙΚΑ εξτραδάκια (κάθε μέρα πηγαίνω στην εργασία μου!), ούτε άλλαξα 3 κόμματα, πηγαίνοντας εκεί που μου έδιναν τα περισσότερα “μαύρα”!

Φυσικά και η κοινωνία μας είναι μικρή και τα γνωρίζει όλα αυτά και για μένα, αλλά δυστυχώς και για τους γυμνοσάλιαγκες και τα παράσιτα, τους άεργους αεριτζήδες του πεζόδρομου. Οπότε από σήμερα και μπρος, όταν νιώθω ότι κάποιο από αυτά τα παράσιτα πάει να κοροϊδέψει τους πολίτες, θα βγαίνω και θα του υπενθυμίζω ΠΟΊΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΕΊΝΑΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου