ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

24/5/18

ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ: Είμαι αντίθετος με την εγκατάσταση αιολικού πάρκου στα Πιέρια

Για μια ακόμη φορά επιθυμώ να δηλώσω πως είμαι κατηγορηματικά αντίθετος στην εγκατάσταση και λειτουργία του αιολικού πάρκου στη συγκεκριμένη θέση, αφού αυτό δεν υπακούει στις περιβαλλοντικές επιταγές και θα επιδράσει αποφασιστικά στην περιβαλλοντική υποβάθμιση της περιοχής.

Οφείλω όμως σε αντίθετη περίπτωση να σας γνωστοποιήσω πως προτίθεμαι με κάθε τρόπο και σύμφωνα πάντα με όσα μου επιτρέπει η κοινοβουλευτική μου ιδιότητα και με κάθε νόμιμο μέσο να αντιταχθώ και να ενώσω τις δυνάμεις μου με τους κατοίκους προκειμένου να μην επιτρέψω να προχωρήσει η συγκεκριμένη εκμίσθωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου