Τι νομίζεται;
Πως εμάς τους Ποντίους, μας φάγατε σε στροφή;
Έ, όχι βέβαια.
Εμείς οι Πόντιοι έχουμε και τους δικούς μας κώδικες οδήγησης.
Εσύ καταλαβαίνεις;
Να και το STOP μας....
Και μάλιστα στα ξένα....
STA NEPE ...STA Ή ΑΛΛΙΩΣ ...STOP ΑΛΑ ΠΟΝΤΙΑΚΑ
ker@ilidis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου