ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

29/5/20

ΚΑΤΕΡΙΝΗ: ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΔΗΓΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟΥ ΣΕ ΕΠΙΒΑΤΙΣΣΑ

Περιστατικό που μου συνέβη σήμερα. 28- 5- 2020, ώρα γύρω στις 2, 2.10....

Έχω τελειώσει τις δουλειες μου στην πόλη και κατευθύνομαι στη στάση να πάρω το λεωφορείο για τον Σβορώνο.


είμαι έξω από τα Μικελ στην αγία ανάληψη όταν το βλέπω να ερχεται,

στα χέρια μου κρατάω 3-4 τσάντες, το σκυλάκι μου, (τσιουαου) και την τσάντα του σκυλιού.

αρχίζω να τρέχω γιατί άμα δεν το προλάβω ποιος ξέρει πότε θα ξαναπεράσει.

τραβάω το καημένο το ζωάκι μου,

τρέχω και γω ασθμαίνοντας, όσο δηλαδή μπορεί να τρέξει ένας άνθρωπος στην ηλικία μου...και φτάνω στη μπροστινή πόρτα του λεωφορείου που παρεμπιπτόντως ...(έχει σημασία) έχει σταματησει πριν τη στάση αρκετά μέτρα.

και ξαφνικά την κλείνει.

του λέω τι κάνεις; να μπω,

μου δείχνει το σκυλί και και μου κουνάει απαγορευτικά το δάχτυλο,

και δείχνοντας μου ότι πρέπει να το έχω μέσα σε τσάντα, σηκώνω το χέρι μου και του δείχνω ότι υπάρχει η τσάντα , συνεχίζει να μην μου ανοίγει λέγοντας ότι το σκυλί έπρεπε να ήταν ήδη στην τσάντα και πάει να ξεκινήσει αφήνοντας με εξω.

ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι μου.

Σάλεψα, αγνόησα κάθε κίνδυνο από την ταραχή μου και μπήκα μπροστά του, εν όσο ήταν εν κίνησή με αποτέλεσμα να με σπρώξει, και τώρα να είμαι στο κρεβάτι υποφέροντας από αφόρητους πόνους στη μέση από το τράνταγμα.

Έτσι τον ανάγκασα να ανοίξει την πόρτα έξω φρενών βρίζοντας με. μπήκα...

συνέχισε να μου μιλάει να με τον χειροτερο τρόπο,

και εγώ του επισήμανα ότι είναι ένας άξεστος αμόρφωτος χωριάτης( σε συμπεριφορά , γιατί και εγώ από χωριό είμαι) που μισεί τα ζώα,

ότι ξέρω πολύ καλά τα δικαιώματα μου και τις υποχρεώσεις μου ως πολίτης, και ότι θα τον καταγγείλω για την απάνθρωπη συμπεριφορά του, μου απάντησε ...

θα σου λεγα τώρα τι θα μου κάνεις...

Τελικά... μήπως όντως θα του κάνω αυτό που εννοει;; δηλαδή...τα τρία δυο;;

Μήπως αυτός ξέρει καλύτερα ότι σε αυτήν εδώ την πόλη τίποτα δεν λειτουργεί όπως θα πρεπε;;

Να σημειώσω ότι αυτός ο ίδιος άνθρωπος μου το έχει ξανακάνει αυτό, και τότε πήγα στο σταθμαρχείο και το ανέφερα, ακούσατε κάτι εσείς; Ε... ούτε και εγώ...

Σήμερα έπαιρνα την τροχαία να καταγγείλω το γεγονός, ποτέ κανένας δεν το σήκωσε. και ρωτώ τώρα εγώ που πρέπει να απευθυνθώ;;

ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ Η ΕΊΜΑΣΤΕ ΈΡΜΑΙΑ ΚΆΠΟΙΩΝ ΥΠΑΝΘΡΏΠΩΝ ΙΔΙΟΚΤΉΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΊΟΝ;;;

ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΟΛΩΝ!!!

2 σχόλια:

  1. Απαράδεκτη η συμπεριφορά του οδηγού!Κάποτε θα πρέπει να εκλείψουν αυτά τα γεγονότα και να τιμωρούνται όσοι δεν σέβονται τον απλό πολίτη.Ντροπή να συμβαίνουν τέτοια γεγονότα εν έτει 2020!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαράδεκτη η συμπεριφορά του οδηγού!Ντροπή εν έτη 2020 να υφίστανται τέτοιες συμπεριφορές.Να μη ξεχνάνε ότι είναι εκεί για να εξυπηρετούν τον πολίτη και όχι για να τον βασανίζουν.Κάτι για το οποίο πληρώνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή