Δυσκολίες θα αντιμετωπίσουν οι καφετέριες με την έλευση του χειμώνα που θα κληθούν να πληρώσουν φουσκωμένους λογαριασμούς για ρεύμα και θέρμανση
Η εικόνα της βόλτας με ένα καφέ στο χέρι ήταν πολύ διαδεδομένη την περίοδο της καραντίνας. Το μήνυμα Β6 που στέλναμε για περπάτημα συνήθως, συνοδεύονταν και από ένα πλαστικό ή χάρτινο κυπελάκι με το αγαπημένο μας ρόφημα που έκανε κάπως πιο υποφερτό τον πολύμηνο εγκλεισμό.
Η αγορά καφέ σε πακέτο όμως έχει μείνει στις συνήθειες αρκετών πολιτών γιατί με αυτό τον τρόπο κάνουν και οικονομία. Με αφορμή την Διεθνή Ημέρα Καφέ που γιορτάζεται την 1η Οκτωβρίου μιλήσαμε με τον γενικό γραμματέα της Ένωσης Εστιατόρων Ψητοπωλών Καφέ Μπαρ Νομού Θεσσαλονίκης κ. Μιχάλη Επιτροπίδη. «Όσο ο καιρός είναι καλός η κίνηση στις καφετέριες είναι πεσμένη. Ο κόσμος προτιμάει να πάρει πακέτο τον καφέ και να πάει στο πάρκο, στα παγκάκια ή στην παραλία. Αυτό είναι μια συνήθεια που εδραιώθηκε στην περίοδο της καραντίνας και απ΄ότι φαίνεται συνεχίζεται. Σκεφτείτε ότι είναι διαφορετικό να πληρώνεις 3,5 ευρώ για έναν καφέ απ΄ ότι 1,60 ευρώ. Και αν αυτό γίνεται σε καθημερινή βάση κάποιος που δεν έχει χρήματα το υπολογίζει. Οπότε υπάρχει στροφή στο take away», σημείωσε στο TyposThes.
Ο ίδιος πρόσθεσε πως όταν πέσει η θερμοκρασία και υπάρχει ανάγκη για θέρμανση τότε τα καταστήματα εστίασης θα κληθούν να πληρώσουν φουσκωμένους λογαριασμούς λόγω και της ενεργειακής κρίσης. Συνεπώς υπάρχει ο φόβος για λουκέτα, αλλά και για συσσωρευμένα χρέη. Αυτή την στιγμή υπάρχουν περί τα 5200 καταστήματα εστίασης σε όλο το νομό Θεσσαλονίκης.
Όσο για τις τιμές σημείωσε πως έχουν γίνει αναπροσαρμογές στον κατάλογο κατά10%.
Οι τιμές στον τιμοκατάλογο προσαρμόζονται και στα καφεκοπτεία της πόλης. «Συχνά βλέπουμε μεγαλύτερες τιμές στα τιμολόγια οπότε αναγκαστικά πρέπει να προσαρμόσουμε τις τιμές μας», δήλωσε στον «Τύπο Θεσσαλονίκης» υπάλληλος καφεκοπτείου. Όπως τόνισε, στο κατάστημά τους ο ελληνικός κοστίζει 18 ευρώ το κιλό ενώ ο εσπρέσο ανάλογα με την ποικιλία από 21 έως και 59 ευρώ, ανάλογα με το χαρμάνι.
Σχετικά με τις προτιμήσεις του κοινού ανέφερε ότι «οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πελάτες θα προτιμήσουν τον παραδοσιακό ελληνικό καφέ. Το κατάστημά μας διαθέτει τέτοιο καφέ ενώ έχει και άλλα προϊόντα όπως τα υποβρύχια που απευθύνονται σε μεγαλύτερες κυρίως ηλικίες. Αντίθετα τον εσπρέσο θα τον προτιμήσουν οι νεότεροι και κυρίως οι εργαζόμενοι».
typosthes.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου