ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

10/6/23

Καταδικάστηκαν οι «Θεματοφύλακες του Συντάγματος» για την «απαγωγή» του γυμνασιάρχη στο Αιγίνιο


 «Καμπάνες» με ποινές φυλάκισης από 4,5 έτη έως 5 έτη και 7 μήνες έπεσαν από το δικαστήριο για τους 11 κατηγορούμενους, μέλη της αυτοαποκαλούμενης ομάδας «Θεματοφύλακες του Συντάγματος», που τον Δεκέμβριο του 2021 είχαν «συλλάβει» γυμνασιάρχη στο Αιγίνιο Πιερίας και τον μετέφεραν με χειροπέδες σε αστυνομικό τμήμα.

Ειδικότερα, το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, κάνοντας δεκτή την εισαγγελική πρόταση, τους έκρινε ένοχους για παράνομη κατακράτηση από κοινού (πλημμέλημα), κατά μετατροπή του κατηγορητηρίου από αρπαγή (κακούργημα), όπως επίσης για τα πλημμελήματα της διατάραξης λειτουργίας δημόσιας υπηρεσίας και της παραβίασης των μέτρων για την αποφυγή μετάδοσης μολυσματικών ασθενειών. Επίσης, δύο εξ αυτών κρίθηκαν, επιπλέον, ένοχοι για όλως ελαφρά σωματική βλάβη και μία κατηγορούμενη για παραβίαση προσωπικών δεδομένων (λόγω βιντεοσκόπησης, με κινητό τηλέφωνο, της πράξης).

Αποφυλακίζονται 2 από τους 3 προσωρινά κρατούμενους
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στη συντριπτική τους πλειονότητα έλαβαν το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, ενώ αποφασίστηκε η έφεσή τους να έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα. Η απόφαση οδηγεί εκτός φυλακής τους δύο από τους τρεις προσωρινά κρατούμενους. Σε καθεστώς κράτησης παραμένει ο κατηγορούμενος που καταδικάστηκε με την ποινή των 5 ετών και 7 μηνών επειδή εκτίει ποινή για άλλη υπόθεση (ο μοναδικός που δεν πήρε ελαφρυντικό).

Την ενοχή τους είχε ζητήσει και ο εισαγγελέας της έδρας που -μεταξύ άλλων- στην πρότασή του ανέφερε ότι «εκτός από γραφικοί είναι και επικίνδυνοι». Ο γυμνασιάρχης υπέστη «εξευτελισμό», ήταν «όμηρος» στο αυτοκίνητο, καθώς βρέθηκε «υπό την αυθαίρετη εξουσία των κατηγορουμένων», ανέφερε ο εισαγγελέας κάνοντας λόγο για «παράνοια» και «γραφικότητα».

Οι κατηγορούμενοι στις απολογίες τους είχαν αποδεχθεί πως ήταν παρόντες στο περιστατικό αλλά αρνήθηκαν τις πράξεις που τους αποδίδονται, δίνοντας τη δική τους εκδοχή για τον λόγο της παρουσίας τους στο σχολείο.



Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου