Στη Γερμανία, ο σχεδιασμός των αυτοκινητοδρόμων, ή Autobahnen, περιλαμβάνει ένα χαρακτηριστικό καμπύλης που ονομάζεται «Cant». Αυτός ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την κλίση του οδοστρώματος προς το εσωτερικό της καμπύλης, δημιουργώντας μια ανύψωση στις άκρες. Ο κύριος στόχος του κάμπερ είναι να εξουδετερώσει τη φυγόκεντρη δύναμη που ασκεί στα κινούμενα οχήματα, η οποία βοηθά στη διατήρηση της σταθερότητας του οχήματος και μειώνει τον κίνδυνο ανατροπής σε καμπύλες που λαμβάνονται με υψηλή ταχύτητα. Επιπλέον, αυτή η κλίση διευκολύνει την αποστράγγιση του νερού της βροχής, γεγονός που βελτιώνει την πρόσφυση και αποτρέπει την υδρολίσθηση, μια επικίνδυνη κατάσταση όπου το νερό που συσσωρεύεται στο δρόμο μπορεί να προκαλέσει απώλεια επαφής των ελαστικών με την άσφαλτο. Αυτή η μηχανική λύση όχι μόνο αυξάνει την οδική ασφάλεια, αλλά και επεκτείνει τη διάρκεια ζωής των δρόμων μειώνοντας τη φθορά που προκαλείται από τη συσσώρευση νερού.
Πηγή Ενημερωτική Πύλη - News Portal
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου