Σε προσοδοφόρα μπίζνα εξελίσσεται η ενοικίαση χωρών στάθμευσης με τον μήνα, με ιδιοκτήτες να κοστολογούν, σε κάποιες περιπτώσεις, 10 τμ σε τιμές ενοικίου διαμερίσματος, και τους ενδιαφερόμενους, όντες σε απόγνωση - καθώς η αναζήτηση ελεύθερης θέσης στις περισσότερες περιοχές της Θεσσαλονίκης μοιάζει με Γογλοθά - να αναγκάζονται να αποδεχτούν τιμήματα που τους βγάζουν εκτός προϋπολογισμού.
Και όλα αυτά την ώρα που οι χώροι ενοικίασης πάρκινγκ είναι σχεδόν ανύπαρκτοι τόσο στο κέντρο της πόλης όσο και στα ανατολικά της Θεσσαλονίκης, γεγονός που οδηγεί σε παράλογες απαιτήσεις κάποιους ιδιοκτήτες που κάνουν λόγο για λίστες 150 και 200 ατόμων (!) που περιμένουν στη σειρά για να μπορέσουν να βάλουν το όχημα τους σε έναν κλειστό χώρο, που προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια και προστατεύει από τις όποιες καιρικές συνθήκες, και προπάντων για να σταματήσουν να επιδίδονται στο κυνήγι του χαμένου θησαυρού, ήτοι της εύρεσης θέσης.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση θέσης πάρκινγκ, στο ιστορικό κέντρο, 12 τμ που νοικιάζεται αντί του ποσού των 300 ευρώ, έτερης 21 τμ που νοικιάζεται 350 τμ, ενώ σε άλλες περιπτώσεις, πιο…οικονομικές η τιμή ενοικίασης φτάνει τα 230 ευρώ αν πρόκειται για το κέντρο της Θεσσαλονίκης ή τα 190 ευρώ στην περιοχή της Ανθέων.
Η ευρηματικότητα πάντως είναι ανεξάντλητη, καθώς υπάρχουν περιπτώσεις ιδιοκτητών που νοικιάζουν τη θέσεις στάθμευσης στην πιλοτή στις οικοδομές που οι ίδιοι διαθέτουν διαμέρισμα. Χρησιμοποιώντας μηχανή, η οποία καταλαμβάνει ελάχιστα τμ, αναζητούν ενδιαφερόμενους με «μικρά αυτοκίνητα» για να χωρέσουν στα εναπομείναντα τμ. Πόσο κοστολογούν τη θέση; Τουλάχιστον 150 ευρώ, για μια θέση που ο ενοικιαστής θα μοιράζεται μαζί με τη μηχανή του ιδιοκτήτη.
Αναπροσαρμογή μισθώματος κατά 60%
Οι ιστορίες… τρέλας δεν σταματούν εδώ καθώς σε άλλη περίπτωση ιδιοκτήτης πάρκινγκ, ο οποίος πρόσφατα το αγόρασε και έχοντας ήδη, από το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς, στον χώρο ενοικιαστές με ετήσια μισθώματα, απαίτησε από αυτούς είτε να φύγουν μέχρι το τέλος του μήνα είτε να δεχτούν αναπροσαρμογή ενοικίου κατά 60%, εν μέσω μίσθωσης που είναι σε ισχύ, δηλαδή από τα 120 στα 190 ευρώ (!).
Το αποτέλεσμα ήταν οι ενοικιαστές να αρνηθούν και να αναζητήσουν τρόπους διασφάλισης τους από τις αιφνιδιαστικές απαιτήσεις, επιδιδόμενοι παράλληλα στην προσπάθεια εύρεσης νέας θέσης προς μίσθωση, η οποία όμως είναι σχεδόν ακατόρθωτο να βρεθεί και μάλιστα σε κοντινή από την οικία τους απόσταση.
Και μέσα σε αυτό το ιδιόρρυθμο σκηνικό δεν λείπουν και οι περιπτώσεις ιδιοκτητών μικρών καταστημάτων που βλέποντας την έλλειψη πάρκινγκ και την απόγνωση των κατόχων αυτοκινήτων να βρουν κάποιο χώρο τα διαμορφώνουν σε χώρους στάθμευσης 2 ή 3 θέσεων, σε κάποιες περιπτώσεις και μιας θέσης.
Το βέβαιο είναι πως οι ιδιοκτήτες πάρκινγκ έχουν κάθε λόγο να τρίβουν τα χέρια τους από χαρά - καθώς το οξύτατο πρόβλημα της έλλειψης δημοτικών πάρκινγκ, αλλά και η αδυναμία εύρεσης χώρου στάθμευσης στον δρόμο -την ώρα μάλιστα που ο αριθμός των αυτοκινήτων αυξάνεται συνεχώς - τους δίνει τη δυνατότητα να απαιτούν υψηλά τιμήματα, βλέποντας πως διαθέτουν ένα ακίνητο με συνεχή αυξητική ζήτηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου