Στη σύλληψη ενός 19χρονου οδηγού προχώρησαν αστυνομικοί της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, καθώς εντοπίστηκε να κινείται με ιδιαίτερα αυξημένη ταχύτητα στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών.
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., το περιστατικό σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας (22/06), όταν ο νεαρός οδηγός βρέθηκε να κινείται με το Ι.Χ.Ε. όχημά του με ταχύτητα 195 χλμ./ώρα, ενώ το επιτρεπόμενο όριο στο συγκεκριμένο σημείο ήταν μόλις 90 χλμ./ώρα.
Οι αστυνομικοί προχώρησαν στη σύλληψή του, καθώς η υπερβολική ταχύτητα δημιουργούσε σοβαρό κίνδυνο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος, τόσο για τους υπόλοιπους οδηγούς όσο και για πεζούς.
Η Τροχαία συνεχίζει τους ελέγχους για την αντιμετώπιση επικίνδυνων παραβάσεων στους δρόμους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου