ΠΙΕΡΙΚΗ - Η δύναμή μας είστε εσείς... - Στείλτε παράπονα και καταγγελίες στο pierikinews@gmail.com ή επικοινωνήστε στο 6989725883
ΕΚΤΑΚΤΟ ⚡
Φορτώνει...

23/6/26

Ζήτησαν από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει εισιτήριο σε πλοίο

 

Εντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει καταγγελία που είδε το φως της δημοσιότητας, σχετικά με περιστατικό που φέρεται να έλαβε χώρα το απόγευμα της Δευτέρας, 22 Ιουνίου, σε πλοίο της γραμμής Λιμένας – Κεραμωτή.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, το πλήρωμα του ΕΚΑΒ που πραγματοποιούσε επείγουσα διακομιδή ασθενούς από τη Θάσο προς την Καβάλα, φέρεται να βρέθηκε αντιμέτωπο με απαίτηση για την καταβολή 39 ευρώ για το ακτοπλοϊκό εισιτήριο του ασθενοφόρου.


Ο πρόεδρος της Ενωσης Διασωστών ΕΚΑΒ Ελλάδας, Κώστας Τσιτσιλικάκης, προχώρησε σε επίσημη καταγγελία για το συμβάν, μεταφέροντας το κλίμα που επικράτησε εντός του πλοίου.

«Ζήτησαν εισιτήριο για το ασθενοφόρο και για το πλήρωμα, οι συνάδελφοι αρνήθηκαν να το πληρώσουν. Παρ’ όλα αυτά, τους έκοψαν το εισιτήριο κανονικά και τους είπαν “να τα δώσετε στο ΕΚΑΒ να μας τα πληρώσει”. Επενέβη και ο καπετάνιος, μιλώντας άσχημα στους συναδέλφους και ζητώντας τους να το πληρώσουν. Τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης δεν καταβάλλουν κόμιστρα, και από τα διόδια περνάνε δωρεάν, ούτε πληρώνουν ferry boat τόσα χρόνια», είπε στo ΤhessPost.gr ο κ. Τσιτσιλικάκης.




Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ενωσης Διασωστών, η διακομιδή ήταν επείγουσα για την υγεία του ασθενή. «Ηταν επείγον, από τη στιγμή που έπρεπε να φύγει από το Κέντρο Υγείας Πρίνου και να πάει στο νοσοκομείο Καβάλας. Πρόκειται για καρκινοπαθή, περίπου 75 ετών με νεφρική ανεπάρκεια και έπρεπε οπωσδήποτε να πάει στο νοσοκομείο ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάστασή του», σημείωσε




Πηγή .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου