Φωτιά αυτή τη στιγμή στον Κολινδρο Πιερίας στο δρόμο προς Παλιοστανη.
Στο σημείο υπήρχε σημείο που συχνά
δημότες πετούν μπάζα και απορρίμματα με αποτέλεσμα η υπηρεσία καθαριότητας να χρειάζεται εβδομαδιαία παρέμβαση για τον καθαρισμό του σημείου.Το περίεργο της υπόθεσης, σύμφωνα με μαρτυρίες, είναι ότι παρότι το σημείο ήταν καθαρό από μπάζα και υπήρχαν μονο οργανικά απορρίμματα (ξερά κλαδιά), η φωτιά εμφανίστηκε εντελώς ξαφνικά σε πολλές εστίες.
Προφανώς αυτό αρμόδια είναι να το ελέγξει η Πυροσβεστική και η Αστυνομία όμως...
Ο Δήμαρχος και οι αντιδήμαρχοι είναι παρόντες με πρωτεργάτες τους δημοτικούς υπαλλήλους που κλήθηκαν εκτάκτως (όπως συμβαίνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις) για να αντιμετωπίσουν τις φλόγες με βυτιοφόρα και χωματουργικά μηχανήματα.
Ευτυχώς η επέμβαση των υπηρεσιών ήταν έγκαιρη και αποφεύχθηκαν τα χειρότερα...
Ν.Λ. = pieriki.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου