ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

18/4/14

Μάκης Χριστοδουλόπουλος: Γιατί είπα ναι στo προσκλητήριο του… αδελφού μου Βύρωνα Πολύδωρα

Τους λόγους για τους οποίους απάντησε θετικά στην πρόσκληση του Βύρωνα Πολύδωρα και δήλωσε υποψήφιος για τις ευρωεκλογές με το ψηφοδέλτιο Ένωση για την Πατρίδα και τον Λαό εξήγησε ο...
γνωστός λαϊκός τραγουδιστής Μάκης Χριστοδουλόπουλος.

«Με τίμησε ο Βύρων Πολύδωρας με την πρότασή του να είμαι υποψήφιος ευρωβουλευτής στο κόμμα «Ένωση για την Πατρίδα και τον Λαό»», ανέφερε και συνέχισε: «Είναι φίλος μου άλλωστε και τον εκτιμώ ιδιαιτέρως και ως πολιτικό και ως άνθρωπο».

Ο κ. Χριστοδουλόπουλος επισήμανε ότι μπορεί να μην γνωρίζει από πολιτική, γνωρίζει όμως από το δράμα του Μνημονίου, «το οποίο έπληξε και εμένα και την οικογένειά μου».

«Γνωρίζω από τιμιότητα και βιοπάλη. Και γνωρίζω το όραμα και τις πολιτικές ικανότητες του ίδιου του Βύρωνα Πολύδωρα, στον οποίο πιστεύω. Θέλω να με ψηφίσουν για ευρωβουλευτή, γιατί είμαι η αυθεντική φωνή του ίδιου του λαού. Ο κόσμος βιώνει το πρόβλημα της οικονομικής ανέχειας και το βιώνω κι εγώ μαζί με τον κόσμο», κατέληξε.


www.koolnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου