ΠΙΕΡΙΚΗ - Συνεχής ενημέρωση - Δύναμή μας οι αναγνώστες μας - ΠΙΕΡΙΚΗ - Είστε η φωνή μας - pieriki.blogspot.com - Εδώ διαβάζεις ειδήσεις

29/7/16

Η πιο πετυχημένη διαδικτυακή παρουσία της Πιερίας είναι....μια 18χρονη μαθήτρια από το Λιτόχωρο!!!!! !SenoraEllis: 70.000+ ακόλουθοι στο youtube, βίντεο με εκατοντάδες χιλιάδες θεάσεις και συνεντέυξεις στα μεγαλύτερα ΜΜΕ.....(Όποιος πληρώνει promoters στην Πιερία ας το ξανασκεφτεί....)

«Μέσα στην εβδομάδα αφιερώνω τουλάχιστον 10-15 ώρες για το κανάλι. Δεν είναι καθόλου δύσκολο. Μου αρέσει πολύ η σκηνοθεσία, η λήψη και η επεξεργασία βίντεο και απολαμβάνω όλη τη διαδικασία».

Είναι η πιο μικρή της παρέας του ελληνικού YouTube. Ανεβάζει βίντεο από τα 16 της και ήταν η πρώτη κοπέλα που έκανε vlog videos στην Ελλάδα. Τα βίντεό της έχουν την απαραίτητη αθωότητα και τον αυθορμητισμό για να ταυτιστούν μαζί της παιδιά της ηλικίας της και όχι μόνο. Την παρακολουθούν στο Λιτόχωρο, απ’ όπου κατάγεται, και σε όλη την Ελλάδα. Μέσα σε δύο χρόνια έχει φτάσει τους 52.000 subscribers. Καταγράφει στιγμές από τη ζωής της, τις σκέψεις και τα συναισθήματά της. «Όταν ανακάλυψα το YouΤube, μαγεύτηκα! Ήταν σαν να μπήκα σε έναν παράλληλο κόσμο. Ερωτεύτηκα την ελευθερία, τις γνώσεις και τις εμπειρίες που μου πρόσφερε. Αν και παρακολουθούσα Youtubers ομορφιάς, σκέφτηκα ότι δεν θα μου άρεσε και ίσως να μη μου ταίριαζε κιόλας κάτι τέτοιο. Επέλεξα να μιλήσω για όλα αυτά που μου άρεσαν περισσότερο και δεν υπήρχαν, τουλάχιστον τότε, σε αφθονία στο ελληνικό YouTube. Ανεβάζω ένα βίντεο την εβδομάδα περίπου και ξεκινάω σχεδόν πάντα λέγοντας “Λοιπόοον, γεια σας παιδιά!”. Το σήμα κατατεθέν μου είναι μια πίτσα, η μπουνιά στο τέλος και ο χορός με ένα πoπ τραγούδι. Μέσα στην εβδομάδα αφιερώνω τουλάχιστον 10-15 ώρες για το κανάλι. Δεν είναι καθόλου δύσκολο. Μου αρέσει πολύ η σκηνοθεσία, η λήψη και η επεξεργασία βίντεο και απολαμβάνω όλη τη διαδικασία. Το πρώτο μου βίντεο ήταν πολύ αυθόρμητο, δεν είχα προετοιμαστεί καθόλου, αλλά με είχε συνεπάρει η όλη διαδικασία. Δεν θέλω να σκέφτομαι το θέμα της εξέλιξής μου. Με στρεσάρει όλο αυτό. Θέλω να κάνω τα βίντεό μου με κέφι και χαρά. Δεν λέω, καλό είναι να βελτιώνεσαι και να εξελίσσεσαι, αλλά συνήθως καταλήγει αυτοσκοπός και χάνεται η παιδική αθωότητα και ματιά και καταλήγει πρωταθλητισμός.

Νομίζω ότι θυμίζω σε πολλούς τον εαυτό τους, ταυτίζονται μαζί μου και χαίρονται όταν βλέπουν κάποιον να εξωτερικεύει δημόσια τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Είναι ενδιαφέρον να βλέπεις τη ζωή μέσα από τη ματιά κάποιου άλλου. Τα σχόλια που συνήθως παίρνω είναι πολύ φιλικά και με ενθαρρύνουν να συνεχίσω τα βίντεό μου. Πολύ δημοφιλές ακόμη είναι το “Πρώτο μου φιλί, αγόρια κ.λπ.”, για ευνόητους λόγους. Και τα “Εύκολα και γρήγορα χτενίσματα για το σχολείο” που είχε μεγάλη απήχηση στους μαθητές. Με αναγνωρίζουν πολλά κορίτσια (και λίγα αγόρια) και αισθάνομαι πολύ αμήχανα μ’ αυτό.
Το κανάλι, μέχρι στιγμής, μου έχει χαρίσει ατέλειωτη ευχαρίστηση, πολλές ώρες δημιουργικής απασχόλησης και κάποια υλικά ανταλλάγματα, όπως δωράκια σε fan mail, δώρα χορηγών, λίγο χαρτζιλίκι και αναγνωρισιμότητα. Θα ήθελα στο μέλλον να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό, αν και στην Ελλάδα δεν είναι τόσο ευνοϊκό το κλίμα γι’ αυτήν τη δραστηριότητα. Προς το παρόν, προσπαθώ να χαίρομαι και να απολαμβάνω το τώρα, να μη σκέφτομαι το αύριο».
Συμβουλή: Αν είσαι ανήλικος, προσπάθησε πάση θυσία να πάρεις τη συγκατάθεση των γονιών σου. Είναι λιγάκι άσχημο να ενημερωθούν οι γονείς από τρίτους. Προστάτεψε την αξιοπρέπειά σου, γιατί ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος και καραδοκούν πολλοί για να αρπάξουν ένα στιγμιαίο σου λάθος και να το χρησιμοποιήσουν εναντίον σου. Προστάτεψε τη δουλειά του από τους επίδοξους χάκερ. Βρες τον λόγο που θες να γίνεις Youtuber. Προσπάθησε να έχεις κάτι διαφορετικό και φρέσκο να παρουσιάσεις. Κάνε βίντεο που θα ήθελες κι εσύ ο ίδιος να παρακολουθήσεις. Και τέλος, μη μασάς από την κριτική που θα ακούσεις από τον κύκλο σου!».

 http://www.lifo.gr/articles/digital-media_articles/103819

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου